6.časť

1.3K 69 3
                                    

Daniel:
Ráno som stal,prebudilo ma sĺnečné svetlo.Vošiel som do kúpeľne a urobil rannú hygienu.Vošiel som do izby a otvoril skriňu.Vybral som si ryfle boxerky a neaké biele tričko.Potom so vytiahol mojú sivú mikinu s mačacími uškami.Prezliekol som sa zobral tašku a vyšiel som von z domu.Vonku už na mňa čakal mike.Dal som na seba kapucňu,lebo sa tak cítim príjemne.
"Ahoj Mike."zamával som mu a vybral sa k nemu.
Mike:
Vyšiel som z domu a čakal na Daniela.
Zamislel som sa no z myšlienok ma vzal Danielov hlas.Zodvihol som hlavu a jemne som sa začervenal.
Mal na sebe mikinu s mačacími uškami na kapucni.S úsmevom podišiel ku mňe." Dobré ráno"povedal s jeho žiarivím úsmevom.Prečo mi to robíš?Prečo musí byť taký roztomilý?!
"D-dobré ráno"odpovedal som,aby nebolo ticho." Ideme?"Zahľadel mi do očí."J-jasné"povedal som a vybrali sme sa.Prišli sme do školy a vybrali sme sa ku skrinkám.Daniel zastavil pred svojou skrinkou a zahľadel sa na ňu.Pozrel som sa na jeho skrinku.Boli na nej nápisi centrofixou.Zomri!Buzna!Nitka!Zasiahlo ma to.Ako dakto môže dačo také urobiť takému milému chalanovi.Daniel sa smutne usmial a otvoril skrinku."Si v poriadku?"opýtal som sa starostlivo.Nemusel odpovedať bolo vidno že v poriadku nebol."A-ano som na to zviklí zo starej školy..."povedal a snažil sa šťastne usmiať.No veľmi mu to nešlo.Ani som nerozmíšľal a obial som ho.Neviem čo ma to napadlo.Nikdy som nikoho neobímal.
Daniel:
Jeho objatie bolo také príjemne teplé.
Cítil som sa o veľa lepšie."Vieš kto to urobil?"spýtal sa ma Mike.Nechcem aby sa staral o moje problémy.Nechcem aby si s tím robil starosti."N-nie"Pozrel som sa na zem."Keby ti niekto niečo urobil povedz mi to dobre?"Vyzeral že ho to trápi."Dobre."S úsmevom som odvetil.Vybral som si veci a vybrali sa do triedy.
-----------------------------------------------------------
Dobre to je pre túto kapitolu všetko.
Rozhodla som sa,že budem robiť aj pohľad Daniela aj pohľad Mikea.Dúfam,že sa story zatiaľ páči.
Sayonara~<3

I'm not gayWhere stories live. Discover now