9.časť

1.1K 69 7
                                    

Daniel:
Prebudil som sa a vonku bola tma.Koľko je hodín?Posadil som sa a pozrel sa na budík.3:45.Na nočnom stolíku som si všimol malý lístoček:
Daniel musel som ísť domov.Dúfam,že ti je už lepšie.Keby sa niečo dialo tu máš moje číslo a kľudne mi zavolaj *****
Mike.
To je od neho milé.Dúfam,že si so mnou nerobí starosti.Stal som z posteľe a išiel sa do kuchyne napiť.Mama ako inak nebola ešte doma,lebo robila zase nočnú.Ako som sa chcel vrátiť do izby,všimol som si otvorené vchodové dvere.Asi prievan.Podišiel som k dverám a zavrel ich.Vydal som sa naspäť do izby.Vošiel som do izby a počul som zvuky z kuchyne.Začal som sa báť.Čo keď je niekto v dome.
Mike:
Spal som v posteli,no zobudil som sa na zvonenie telefónu.Vstal som z postele a zdvihol telefón."Haló?""M-mike?"Započul som z telefónu Danielov uplakaný hlas."Daniel čo sa stalo?!"Zo strachom som sa spýtal."J-ja myslím,ž-že je niekto v mojom dome."Čože?!"M-mike j-ja sa bojím"Daniel zo šeptom a uplakaným hlasom povedal."Neboj sa hneď som tam"Položil som telefón a utekal sa obuť.
Daniel:
Zložil som telefón a začal sa triasť.Otvorili sa dvere a v nich stála tmavá postava.Bolo vidno,že to bol muž a mal okolo štyridsať rokov.Do tváre som mu nevidel.Blížila sa čoraz bližšie.Kľakla si ku mne a pritlačila ma k stene."P-pane čo to robíte?!"Nepovedal nič.Začal zo mňa vyzliekať tričko."P-prosím prestante!"Spustili sa mi slzy.
Mike:
Vbehol som do jeho domu a utekal som okamžite do jeho izby.Otvoril som prudko dvere a rozbolelo ma čo som videl.Neaký muž tam obchitkával Daniela,zatiaľ čo on tam plakal z strachom."M-mike?"Daniel sa na mňa pozrel zo zasĺzeními očami.Ani som nevedel,čo som robil a vrazil som tomu mužovi.On len zo strachom a hnevom ušiel.Pozrel som sa na Daniela ako sa tam skrčený trasie.Okamžite som k nemu dobehol."Daniel si v poriadku?"Daniel zdvihol hlavu a pozrel sa na mňa zasĺzeními očami.Objal ma a začal plakať.Objatie som mu opätoval."Neboj sa už som tu."
-----------------------------------------------------------
Ok tu máte ďaľšiu časť.Prepáčte za moju gramatiku.Pôvodne táto story mala byť len z pohľadu Mikea,ale začalo sa mi páčiť písanie Danielovho pohľadu.Takže tak😂
Sayonara~<3

I'm not gayWhere stories live. Discover now