Daniel:
Pokračovali sme ďalej cez park.Neviem prestať myslieť na to,čo sa stalo pred chvíľou.Ako sme išli,začalo mi byť zima.Mike sa na mňa otočil a spýtal sa."Je ti zima?"Pozrel som sa Mikea,ktorý položil otázku."Ano,ale to je dob-."Ani som nedokončil vetu a Mike mi cez plecia prevesil jeho mikinu."To si nemusel veď teraz bude zima tebe"Nechcel som aby bol Mike kôli mne chorý."To je dobré,chcem aby si bol v teple."Ako to povedal úplne som sa začervenal bolo to na mne veľmi vidno. Ale snažil som sa to zakryť.
Mike:
Bol tak roztomilý ako sa červenal.Mal som chuť ho znovu pobozkať,ale nechcel som na Daniela tlačiť.Došli sme k nemu domov a on sa ma spýtal."Nechceš dnes prespať u mňa?"
Daniel:
Nechcel som sa ešte rozlúčiť.Tváril som sa,ako keby nebol zajtrajšok."Jasné."Pozval som Mikea dalej a namieril som do kuchyne."Idem urobiť čaj dáš si tiež?"opýtal som sa keď som vošiel do kuchyne."Myslím,že si dám."Ako som počul odpoveď hneď som sa do toho pustil.Keď bol čaj hotový zobral som hrnčeky a namieril som do obývačky.Položil som hrnčeky s čajom na stôl a sadol si k Mikeovi."Prečo si to urobil?"
Mike:
Jeho otázka ma zaskočila nevedel som čo povedať.
"Čo myslíš?"spýtal som sa. "Ty vieš veľmi dobre čo myslím." Začervenal sa.
"Ahh ty myslíš toto."nervózne som sa zasmial." No vieš..."
--------------------------------------
Okay no som späť po veľmi dlhej dobe. Túto časť som mala rozpísanú už minulý rok,ale vtedy už má nenapadlo ako to ukončiť .Takže dúfam,že budete čakať na nové časti,tentokrát snáď skoršie.
Sayonara~<3
YOU ARE READING
I'm not gay
RomanceMike je 17 ročný chalan.Sám chladný a neverý ľuďom.No jeden deň príde do školy nový chalan.Zmení sa to?