REGELS

349 41 30
                                    

LEES DEZE REGELS.

Ok dat is misschien iets te 'gedwongen' gezegd, maar ik meen het: deze zijn van groot belang! Ik zou er dus veel waarde aan hechten als je even een minuutje of twee hiervoor de tijd neemt :)

1. Dit. Is. Niet. Echt.
Ja, ik zou het ook graag eens willen hoor, maar dit is geen realiteit. Het is een verhaal, en de personages ervan zijn een 'weerspiegeling' van jezelf. Dus, ik zeg het almaar, er komt drama in voor. Ofja, dat veronderstel ik, anders zou het wat saai zijn :) maar dat betekend niet dat je opeens een haat ofzo moet hebben omdat je personage een ander personage niet mag. Want haat hebben op een personage mag, maar op een wattpadder NIET. Dan wordt je direct uit het verhaal gezet, en als dit niet ophoud ontvang je een mooi 'deze gebruiker heeft je geblokkeerd' melding. En waarschijnlijk ook van de wattpadder waar je een 'haat' op een of andere reden voor hebt.

2. Doe maar alsof je personage een 'tweelingzus/broer' is 
Kijk, om nog even op de vorige regels terug te komen, doe alsof je personage een weerspiegeling is, een broer of zus die exact hetzelfde denkt en toevallig dezelfde naam heeft😂
Maar nu even serieus. In dit verhaal gaan van die typerende internaat-dingen-weet ik veel wat gebeuren, oftewel het echte leven. Dit kan betekenen: vriendschappen, ruzies, familie maar ja, inderdaad ook 'liefde' dus of je het nu wilt of niet, je gaat sws twee opties als 'eventuele liefde?!' Moeten opgeven, want dat maakt het makkelijker voor mij voor het geval dat ik even wat drama nodig heb. Dus, als je dit moet invullen: relax! Kies gewoon iemand die je een beetje kent of hetzelfde denkt ofzo, Idk XD Maar weet dus dat dit in het echte leven niet gebeurd.

3 . Zet wat je gegeten hebt onder je inschrijving.
Dit klinkt raar, maar zo weet ik zeker dat je dot gelezen hebt. Bijvoorbeeld;
-...
-...
-...
-...
Oh ja, ik heb daarstraks chocolade/boterhammen met confituur/een appel/... gegeten
Zo dus. Dan weet ik dat je tot hier hebt gelezen XD

4. Als je niet meer wilt meedoen, of oneens bent over een keuze: zeg het!
Ookal is het je tweelingzus/broer; zeg het als je personage iets doet wat je niet wilt! Als het iets kleins is, negeer het dan even, maar als het te maken heeft met zijn/haar toekomst, gewoon zeggen!

5. Verzin geen 'nieuw' imago van jezelf.
Zoals ik al lekker vaak benadrukt heb, je personage moet op je lijken. Een schuilnaam voor als je je echte naam liever niet wilt zeggen mag, maar begin niet met nieuwe, een andere oogkleur, haarkleur, persoonlijkheid of stijl. Want dat is gewoon niet leuk XD

6. Ten slotte: iedereen mag inschrijven, maar niet iedereen wordt toegelaten.
Ik doe mijn best, maar ik ga geen 300 dezelfde personages toelaten. 1 of 2, desnoods 3 met hetzelfde karakter, maar anders zijn het meer 'kopieën', snap je?

Het Wattpad internaat! [BEZIG] | SamF1301Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu