Uiteraard moet je wel nog inschrijven. Dit is een lange lijst, maar dan kan ik echt gedetailleerd over je schrijven. Als ik gewoon weet dat je bruin haar en bruine ogen hebt, heb ik geen idee of je een bril draagt, vaak truien aanhebt, klein bent,... Af en toe zal ik eens iets vragen, maar dit is dus grotendeels de dingen enzo.
Als je personen moet opgeven, mag je ook altijd mij opgeven, hint hint XD
Ik wil ook jullie vrienden zijn~ *sad face*Maar oke, Lets go XD
HET PERSONAGE MOET GEBASEERD ZIJN OP JEZELF
-Naam (voor en achternaam! Achternaam mag je verzinnen, ik heb bijvoorbeeld Sam Lupin
-m-V
-Leeftijd (dit is 16, dus vul gewoon 16 in, maar even een controle om te weten of je dit leest. Dit is gewoon makkelijker)
-uiterlijk (niet enkel: blauwe ogen, bruin haar, maar letterlijk bijna alles! Dus: lengte, oogkleur, oogvorm, gewoon een beetje algemene dingen)
-kledingstijl
-positieve eigenschappen (minstens 5!)
-negatieve eigenschappen (minstens 2!)
-hobby's (minstens 7. Dan kan ik er zeker wat gebruiken!)
-met welke wattpadder je wel vrienden zou willen worden (deze wattpadders hoeven niet perse mee te doen om dit te kunnen invullen! Maar Tag ze even, dan weten ze hier ook van af :)) (minstens 5!)
-met welke Wattpader zou je best wel een ruzie willen/kunnen hebben (minstens 2! Want ja, drama ;))
-op welke wattpadder zou je op een of andere manier wel verliefd kunnen worden (minstens 3, omdat je je dan minder raar aan wordt gekeken, want als je 1 iemand opschrijft is het misschien wat... Nouja, je snapt wel. Ik garandeer NIETS. want ja ongemakkelijkheid. Maar een paar relaties moeten erbij zitten. Als je samen bent met iemand op wp, meld dit dan, dan hoef je er maar 1 op te schrijven) (oh ja, LGBT+ mag ook ofc, maar dan moet de andere het ermee eens zijn. Maar mag zeker!)
-aan welke boeken schrijf je in het internaat (Minstens 1, Max 3)
-keuzevak (dit is eigenlijk je studierichting. Doe je Latijn, dan zeg je 'Latijn', economie? 'Economie'...)
-in de buurt van welke wattpadder wil je slapen? (Aka: bij welke wattpadders wil je op de verdieping leven?) (minstens 2 die meedoen, als je de eerste bent hoeft dit niet, kan je later aanvullen.)
-heb je een voorkeur qua verdieping?
-overige dingen die ik echt over je personage MOET wetenEn that's it!
Ik vul mijn lijst ook nog wel eens aan, dat is wel zo eerlijk.
Maar let's go!
Twijfel zeker niet om je best Friends te taggen, want dat is natuurlijk veel leuker :)En oh ja. Ik weet niet wanneer we starten, dat kan binnen een dag zijn, ook binnen een week.
En SORRY als je niet mee kan doen, maar je moet ook snappen dat als we 6 mensen die heel erg op elkaar lijken laten meedoen, het saai wordt.
Degene die met s1 meededen doen als ze willen automatisch na hun inschrijving mee!
Zet dit er even bij dan ;)
JE LEEST
Het Wattpad internaat! [BEZIG] | SamF1301
FanficStel je voor: een deel van de Nederlandstalige wattpadders wordt verzameld en in een internaat gestopt om je droom te volgen: schrijven, mensen entertainen, roleplayen of wat je hier ook op deze app of site doet. Maar wacht even... wat als dit kan...