10. Bölüm

11.9K 271 49
                                    

Medyada Ozan var

Sabah güneş ışıyle uyandım Aras'a baktım uyuyordu sonra saate baktım çok erkendi, bende yatmaya devam ettim ve düşünmeye başladım

6 yaşımdan beri buraya gelmek istedim, arkadaşlarıma, aileme hep aynı şey söylüyordum ama hiç kimse beni ciddi almadı. Liseyi bittirikten sonra çalışmaya başlıyacaktım ama ben istemedim  sonra babam anladı niyetim ciddi olduğunu ve doğum günüm için uçak biletimi aldı, ne kadar mutlu oldumu anlatamam, hemen eşyalarımı topladım ve buraya geldim.

Önce sadece okula gidiyordum arkadaşlarım yoktu, bende artık sıkılmıştım ve çalışmaya başladım orda Aylin'le tanıştık ama ayni okulda oldumuzu bilmiyordum.
Hayatım tam istedim gibi gidiyordu ta ki Aras beni kaçırdını kadar, ondan çok korkuyordum ama gösteremiyordum, sonra da düşündüm benim gibi bir kız onun yanında ne işi var, yani kendimi güzel hissedemiyordum ama o çok yakışıklıydı.
Aras bana çok iyi davrandı ve onu sevmemek mümkün değildi.

Aras farklı birydi, hayatımda hiç bir erkeğe aşık olmadım ve sevmedim, ama Aras hayatıma girince her şey değiştirdi, başka biri onun yerinde olsa kim bilir ne yapardı ama Aras beni bekleyeceğini söyledi, şimdi ben bu adamı hak edecek ne yaptım

Aras'a bakıyorum ellimi yanağına koydum, evet onu çok seviyorum kalbim delince atıyordu, içimde diyorum iyi ki kaçırmıştı beni yoksa gerçek aşk ne bilemiyecektim, iyi ki sevmiştim onu. Hayatıma habersiz girdi ama yine iyi ki girdi.
Şimdi o kadar mutluyum ki sanki her an bir şey bozacak gibi korkuyorym, hemen Aras'ı sımsıkı sarıldım, sonra elimi saçlarına getirdim yüzünden çektim ve oynamaya başladım.
Aras kıpırdayınca ellimi çektim

"Hayatım saat kaç" dedi uyuklu sesiyle gülümsedim

"Daha çok erken canım uymaya devam ett" dedim Aras kafasını göğüsümde bıraktı ve bellimden sarıldı, ve tekrar uydu bende saçlarıyla oynamaya devam ettim, sonra bende uykuya daldım.

"Güzelim hadi kalk artık" Aras'ın sesiyle uyandım, Aras yanımda yatıyordu ve saçlarımı okşadı

"Ne uykucu çıkmıştın sen öyle" gülümseyerek konuştu, bende o gülen yüze baktım, o gülünce içim tuhaf oluyor, ellimi yanağina koydum, şaşırmıştı sonra dudaklarıma eğilip öpücük bıraktı, gülümsedim

"Saat kaç aşkım" dedim Aras telefona baktı sonra bana döndü

"10 geçiyor"

"Yola nezaman çıkacağız"

"Bir yarım saate falan, hadi hazırlan sen bende bunları uyandırayım" dedi "Tamam" dedim bende Aras alnımı öptü sonra kalktı ve onları uyandırmak için dışarı çıktı. Yataktan kalktım ve hazırlanmaya başladım.

Tamam hayatım belki istediğim gibi gitmiyordu, önce okuyacaktım sonra birine aşık olup onunla evlenecektim, ama hayatıma Aras girince her şey değişmişti, hayatımda hiç kimseye güvenmiyorum bazen annem ve babam olsa bile, ama Aras'a güveniyorum onu kendimi teslim edecek kadar güveniyorum, Aras benim için farklı, hiç bir zaman yaşanmamış bir duygu var onunlayken.

Çok korkuyorum ters bir şey olacak diye, çünkü çocukluğumdan beri mutluluğum çok az sürüyordu, Aras'ı kaybetmek istemiyorum. Aras odaya girince hemen boynuna atladım çünkü biraz duygulandım.
Aras şaşırdı galiba ama sonra beni sımsıkı sarıldı.
Benden ayrıldında dolmuş gözlerime baktı ve yüzümü avuçladı

"Ne oldu hayatım iyi misin neden ağlıyorsun" bu hızlı konuşmadından tebbesüm ettim "Iyi ki varsin" dedim onun gözlerine bakarak, Aras hafifçe güldü ve alnımı öptü, kafamı göğüsünde yaslanmış beni sarıldı, onun kolarında çok huzurluydum. Odaya Selin girince ayrıldık

Sen Benimsin!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin