12. Bölüm

9.4K 235 10
                                    

Iyi okumalar:)

Aras hızlıca üstümü çıkardı ve boynumdan öpmeye başladı, sonra biraz eğildi ve göğusmerimi öpüyordu, parmaklarımı onun saçlarında geziyordum. Aras tekrar kafasını kaldırdı ve beni öpmeye başladı, sonra kendisinin üstünü çıkartı ve beni yatağa itti. Üstüme geldi bende onu gülümseyerek bakıyordum, evet hala utanıyorum ondan ama okadar da değil artık.

Elerimi onun boynuna dolandım, onu kendime çektim ve öpmeye başladım, sanki bu anı bekliyormuş gibi hemen karşılık verdi.

Içimde girdinde çarşafi sıktım ve inlemeye başladım. Sonra ellerimi tekrar Aras'ın boynunda dolandım ve tırnaklarımla yoları çiziyordum.

Bir kaç saat sonra sevişmemiz bitti, Aras içimden çıktı ve üzerimde boşlatı, rahatladım en azından içimde boşaltmadı, gülümsedim.
Aras üstümd gelince anlımı öptü sonra dudaklarıma kaydı ve öpmeys başladı.

Sonra beraber kalktık ve banyoya gittik. Duş aldıktan sonra yatağa geri geldik, Aras'ın göğüsünde kafamı yaslandım ve ellerimle belini sardım. Aras saçlarımda öpücükler bırakıyordu sonra konuşmaya başladı

"Beni nekadar mutlu ediyorsan bi bilsen be kadınım" dediğinde gülümsedim

"Sen de beni mutlu ediyorsun be adamım" dedim gülümseyerek.

Aras anlımı öptü

"Iyi geceler meleğim" dedi

"Iyi geceler sevgilim" dedim bende

Ve öylece uykuya daldık.

*****

Sabah güneş ışıyle uyandım, kafamı kaldırdım Aras uyuyordu, bende kafamı geri koydum, dün geceyi düşündüm, öyle yaptığım şeyleri pişman mıyım?

Hayır tabiki

Peki şimdi mutlu muyum?

Evet çok

Yüzümde bir sırıtış oldu.

Aras kıpırdayınca ona baktım, yeni uyanmış "Günaydın" dedi uykulu sesiyle, gülümsedim "Günaydın" dedim bende.

Bir sure öyle kaldık sonra kalktık.
Bu gün Selin'le dışarı çıkacaktık baş başa. Ikimizde güzel giyindik sonra çıktık

Aras'ın ağzından

Selma bana Selin ve Ozan'dan bahsedince kafam çok karıştı, Ozan'ı sormak istiyorum ama bir yandan istemiyorum çünkü ne diyecek bilmiyorum, kardeşim üzülmesini istemiyorum çünkü Selin'in bakışları Ozan'a karşı gördüm, ama Ozan ne hissediyor bilmiyorum.

Bu gün Selma ve Selin biraz dışarı çıktılar. Evde sadece erkekler var bende fırsatımı bilip Ozan'a sordum "Ozan, Selin'le aranızda bir şey var mı?" Sordumda Ozan bana baktı, sonra yere baktı derin iç çekti ve konuşmaya başladı

"Henüz yok" dedi, şaşırdım.

"Anlamadım" dedim, Ozan beni bakmıyordu hala yere bakıyordu

"Bak kardeşim senden gizlemek istemedim istemiyorum da" dedi "Selin'e karşı hisslerim var, evet sana söylemedim çünkü emin değildim, ama şimdi eminim" diye devam etti "Bilmem hatırlıyor musun bilmiyorum, iki sene önce Ece beni terk ettinde, Selin yanımda duruyordu bana güc veriyordu, beni acıyor diyordum ama öyle olmadı, Selin beni farklı gözlerle bakıyordu, işte ozaman ona aşık oldum ama kimseye söylemedim, dediğim gibi emin değildim ama şimdi eminim" dedi.

Işte şimdi ne diyeceğimi bilmiyordum.

"Peki Selin biliyor mu" sordumda kafasını iki yana salladı "Hayır henüz bilmiyor" dedi

Sen Benimsin!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin