68. They're not people (Real Phone Call)

2.3K 120 106
                                    

Na linku 911 zavolal 35-ročný Scott Chance o 1 ráno a jeho hovor trval 13 minút. Počas nich, Scott nahlásil vlámanie nejakým neidentifikovateľným mužom do domu jeho suseda. 

Dispatch Officer: 911, ako vám môžem pomôcť?

Scott Chance: Uh- Haló?  Uh- myslím si že sa niekto snaží vlámať do domu môjho suseda.

Dispatch Officer: Okej. Ako sa voláte, pane?

Scott Chance: Scott. Uh, Scott Chance.

Dispatch Officer: (Mrmlanie) Scott... Chance... Dobre pán Chance, môžete mi povedať odkiaľ voláte?

Scott Chance: Áno. California, Long beach, Seawind Drive by Westminster Boulevard, 719

Dispatch Officer: Dobre, super. Pán Chance, pozeráte sa práve na dom vášho suseda?

Scott Chance: Áno, áno pozerám. Pozerám práve na neho.

Dispatch Officer: Mhm. Mohli by ste mi prosím povedať na čo presne sa pozeráte, pán Chance?

Scott Chance: Áno, môžem. Uh, Jim- To je môj sused, Jim. Jim Duggan. On a jeho žena včera odišli k jeho rodičom, žijú v Texase. Uh, bude preč asi tak týždeň, takže, uh, dal mi kľúče od jeho domu, pretože očakáva zajtra nejakú donášku a povedal že nikto nebude u neho aby to mohol vyzdvihnúť, tak sa opýtal mňa či by som to mohol urobiť a povedal som že áno.

 Dispatch Officer: Mhm.

Scott Chance: Teraz, bol som vonku si zapáliť a, uh, a kráčal som dnu a zbadal som, pozeral som sa do okna jeho obývačky, vidím odtiaľ z mojej verandy, záclony sú roztiahnuté a všetko, a uvidel som niečo sa vnútri pohnúť.

Dispatch Officer: Mhm.

Scott Chance: A tak som chvíľu počkal, aby som si bol istý či som náhodou zle nevidel a, naisto, ani nie, uh-- o 10 sekúnd neskôr, uvidel som siluetu, hýbať sa cez izbu, a potom, o pár sekúnd neskôr, sa to stalo v izbe na poschodí. V izbách, v oboch, jedna po druhej. Silueta pohybujúca sa okolo. Ani jedno zo svetiel vo vnútri nie zapnuté takže si myslím, uh, že by to mohli byť zlodeji alebo tak, už sme tu niečo také dávnejšie mali, takže,  áno, to je to čo si myslím. Takže som prišiel dovnútra a vypol som všetky svetlá a zavolal som 911.

Dispatch Officer: Chápem. Pán Chance, vidíte vchodové dvere domu pána Duggana? Je tam nejaký znak násilného vlámania?

Scott Chance: Nie, nie žiadne znaky po násilnom vlámaní. Dvere sú zavreté aj všetko. Má aj zadné dvere ale tie odtiaľto nevidím. Možno tadiaľ vošli dnu. Počkať. Práve som niečo uvidel. 

Dispatch Officer: Čo ste uvidel?

Scott Chance: Oh, do riti! Vidím ho! Muža. Osobu. Vidím ho. Kráča preč od Jimovho domu. Zo zadu. 

Dispatch Officer: Môžete tú osobu opísať, pán Chance?

Scott Chance: Je, uh- je oblečený celý v čiernom. Nemôžem popísať čo to má na sebe. Má zakrytú aj tvár. Oh, toto nie je dobré...

Dispatch Officer: Pán Chance, idem kon-

Scott Chance: Počkajte. Myslím že ide ku ďalšiemu domu. Počkajte. 

Scary Messages SKМесто, где живут истории. Откройте их для себя