71. The New Guy

1.6K 141 28
                                    

Ella: O môj bože

Brooke: Čo som ti hovorila o tom, že mi nemáš písať, keď som v triede?

Ella: Už si videla toho nového?

Brooke: Nie. Čo, nejaký nový týpek?

Ella: Prišiel sem dnes, preložili ho sem. Máme spolu angličtinu, s pánom Petersenom. Vyzerá veľmi veľmi veľmi divne.

Brooke: Toto nie je pekné...

Ella: Povedala by si to isté, keby si ho videla.

Brooke: Nie, nepovedala. Ako môžeš o niekom takto rozprávať, keď ho ani nepoznáš?

Ella: VER MI

Ella: Veď vieš, že nie som zlý človek, však? Nehovorím, že je škaredý.

Ella: Len hovorím, že vyzerá tak, že by mal byť v nemocnici. Skoro som sa povracala, keď som ho uvidela.

Brooke: Ako toto môžeš povedať. Ako to vôbec môžeš o niekom povedať?

Ella: Ja neviem, ale niečo s ním VÁŽNE nie je v poriadku.

Ella: Je ako

Ella: Pokrytý vredmi a pľuzgiermi

Ella: Všetky krvácajú a vytekajú

Brooke: Chudák chlapec...

Ella: Jeho koža vyzerá, akoby praskala a opadávala.

Brooke: Prestaň. Toto je hnusné. Očividne je chorý.

Brooke: Rozprávala by si aj o mne takto, keby som bola chorá?

Ella: Neviem... je to znepokojujúce.

Ella: OH BOŽE

Brooke: Čo je???

Ella: NIE!!

Ella: Pán Petersen ho práve požiadal, aby sa nám predstavil! Pred celou triedou!!! Snažím sa na neho nepozerať.

Brooke: Nikdy som si nemyslela, že si taká zlá :(

Ella: Povedal, že sa volá David. Prestúpil sem z Eureka High.

Brooke: Správa sa normálne?

Ella: Áno! Je to šialené. Stojí tam a hovorí ako úplne normálny človek. Akoby nemal ani potuchy o tom, ako vyzerá.

Brooke: Dobre!

Brooke: Možno si myslí, že sa nemusí správať divne vďaka tomu, že vyzerá divne.

Ella: Toto je tak divné.

Brooke: Čo?

Ella: Hovorí, že bol vo futbalovom tíme na Eureka High. Že sa nemôže dočkať, ako tu všetkých bude môcť spoznať.

Brooke: Myslím si, že ľudia v jeho starej škole boli viac otvorení voči týmto veciam. Dobré pre nich.

Scary Messages SKWhere stories live. Discover now