Kontynuacja

3 0 0
                                    

Leżałam na łóżku wpatrując się w sufit.  Czułam się tak jakby ktoś wyssał ze mnie całą chęć do życia. Rano wszystko wyglądało lepiej, nie mogłam się doczekać spotkania z Isaackiem. Teraz całe szczęście uciekło. Po co się tak stroiłam równie dobrze mogłam przyjść w worku po ziemniakach, bo przecież i tak nawet na mnie nie spojrzał. Po nocy spędzonej u niego wyobrażałam sobie już Bóg wie co a wyszło jak zawsze.  Jeszcze sprawa z Madeline utrudniła wszystko. Zamknęłam oczy ale było jeszcze gorzej. W mojej głowie kotłowało się tyle myśli. Szybko wstałam, ubrałam bluzę, sportowe buty i wyszłam z domu.

Na zewnątrz było już ciemno.  Włożyłam słuchawki i udałam się w moje ulubione miejsce tzw " miejsce przemyśleń" głównie myślę tam nad moim beznadziejnym życiem ale zawsze to coś.  Może nie powinnam być taka niewdzięczna przecież teoretycznie niczego mi nie brakuje jednak w pewnym momencie w życiu każdego nas przychodzi pewnego rodzaju tęsknota za relacją, w której się nie jest albo jak w moim przypadku nigdy nie było. Szłam tak rozmyślając, że nawet nie zauważyłam, że od pewnego czasu ktoś za mną idzie. Nagle serce zaczęło mi szybciej biec, w głowie układałam plan ucieczki jednak każdy był zły ponieważ kompletnie nie umiem biegać. Osoba idąca za mną nagle przyśpieszyła, byłam gotowa zacząć uciekać gdy nagle usłyszałam ten głos.

-Chodzenie po nocy to nie jest dobry pomysł- czy to jest jakiś żart pomyślałam. Chce chociaż przez chwilę o nim nie myśleć a tu proszę.

-Dzięki za jakże ważną radę-odpowiedziałam niemile-co ty tutaj w ogóle robisz, śledzisz mnie czy co?

-Eh właściwie to mieszkam, widzisz tam jest mój dom.

....





Hej, wiem, że dawno mnie tutaj nie było, jednak ostatnio pomyslałam, żeby wrócić do pisania. Czy ktoś jeszcze pamięta o historii Rosie?


To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 22, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

"I want only you"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz