2👩🏻

84 3 0
                                    

Mamka

Žena která tě bude milovat víc než cokoliv jiného. Navždy tě bude mít v srdci. Když ti nějaký kluk/holka zlomí srdce víš, že můžeš jít za ní a říct jí to.
Protože tvá Mamka tě pochopí. Obejme tě a řekne ti, že to bude dobré.
Že on/ona ti za to nestojí, že je na světě spousta holek/kluků.
Mamka je na tebe hrdá při prvních krůčcích. Je na tebe hrdá, když ji ve školce namaluješ obrázek.

Jenomže my si někdy neuvědomujeme, že jí naším chováním ubližujeme.
Většinou tomu tak bývá ve věku 14-18 (někdy i více).
Jsou to léta ve kterých si procházíme pubertou. To naše mamky nesou hrozně. Chováme se k ní hnusně, někdy si ani neuvědomujeme, jak se chováme.
Našim mamkám to pak může být líto, můžou kvůli našemu chování plakat.

My si to většinou uvědomíme ale pozdě. Omluvíme se jí. Né každý se jí ale omluví.

Je mi líto když vidím jak se k mojí mamce někdy chovám. Jenomže když vidím ty čtyřleté děti, jak jdou vedle své mamky a jsou naštvané jenom, protože jim nekoupila hračku. Tak to nechápu.
Je spousta důvodů, proč nám rodiče nechtějí koupit danou věc.
Může to být kvůli nedostatku peněz, nebo kvůli tomu, že by nám ta
hračka/věc dlouho nevydržela.

Hodně dětí nemá rádo, když je Mamka sekýruje, že si mají uklidit, protože mají nepořádek v pokoji. Naše mamky to ale myslí v dobrém. Chtějí pro nás to nejlepší.

Tvá Mamka je vždycky šťastná, když tě vidí se usmívat. Když vidí že se ty usmíváš tak je šťastná. Jen úsměvem oplácíš mamce všechno co pro tebe udělala.

Děkuji za přečtení další kapitoly.

Asi úvaha Kde žijí příběhy. Začni objevovat