Vzpomínky
Co jsou to vzpomínky?
Jsou to pro nás důležité momenty, které si pamatujeme. Nebo-li vtiskáváme do paměti. Jsou to nějaké zážitky s přáteli, rodinou.
Vyvolaná vzpomínka se pojí s určitým citovým doprovodem, který vzniká v okamžiku vytvoření.
Některé vzpomínky mohou být pěkné ale vyvolají v nás pocit smutku, protože nám ta doba chybý😞. Takových vzpomínek mám víc než dost. Jsem člověk, co hodně rád vzpomíná. Takže kvůli tomu u docela trpím a to píšu/říkám ostatním ať to nedělají, nebo se dostanou do sraček. Přitom to já sama dělám. Někdy jsem vážně hrozná.
Jenomže pro mě jsou vzpomínky jediné co mi zůstalo po některých lidech. To je na tom asi to nejsmutnější.
Nedávno je to tak měsíc zpět, jsem ztratila jednoho velice dobrého člověka. Z moje života prostě odešel, furt se s tím nějak nemůžu smířit a proto vzpomínám na to jaké kraviny jsme spolu dělali, nebo na to jak jsme spolu byly do jedenácti do večera venku. Krásné ale zároveň smutné vzpomínky.Hodně vzpomínek se nám ale vybaví, když posloucháme danou písničky, nebo se díváme na seriál z dětství, nebo když si prohlížíme fotky.
Jsou ale krásné vzpomínky které c naps vyvolají pocit štěstí. Těchto vzpomínek by měl mít člověk nejvíc.
Já si třeba pamatuju i své sny. Většina z nich je smyšlená a nikdy se nestanou (i kdybych chtěla aby se staly). Někdy tak sedím u okna a vzpomínám na sny které se mo zdály. Nepamatuju si úplně všechny, pamatuji si jen ty které se mi nějak dostali do hlavy, nebo ty které se mi líbily.
Jenomže člověk když spí a zdá se mu nějaký sen, může se mu také vracet nějaká vzpomínka. Nějaká která nějak ovlivnila jeho život.
Děkuji vám za přečtení další kapitoly. Snad se vám líbila. Vidíme se u další kapitoly zatím se mějte.
ČTEŠ
Asi úvaha
Non-FictionNení to úplně příběh. Je to úvaha řekla bych. Je to můj pohled na danou věc o které píšu. Píšu to za účelem, aby jste si některé věci uvědomili. Aby jste si uvědomili, že to není takové, jak se na první pohled zdá. 25.2.2k19 #515 - myšlenky 1.4.2k...