6🏘

42 1 0
                                    

Škola

Na školu si všichni jen stěžují. Říkají jak se jim tam nechce. Říkají, že je to mučírna. Stěžují si na všechno možné.

Před školou děti chodí ještě do školky.

Škola je budova, kde se děti učí být v kolektivu. Prostě se začleňují.
Učí se, jak by se měli chovat.

Poté děti nastupují do první třídy.
V první třídě je to lehké. Dětem se do školy nechce ať už jsou v první třídě nebo v deváté třídě. Je to úplně jedno, proste se jm tam nechce. Mohou za tím být ale různé důvody, šikana nebo jen to, že se jim prostě nechce.

Ale když za to může šikana mělo by se to řešit.
Šikanu ale asi probereme v jinačí kapitole.

Pokud by se jednalo o šikanu mělo by se to říct někomu dospělému.. je jedno, kdo to je ale ať je dospělý.

Když se člověk dostane na střední školu, může si zatleskat. Je to pro nej velký krok, může totiž dál rozvíjet své schopnosti. Může rozvíjet své nadání, je jedno jesli šel člověk na gympl nebo na učňák. Hlavně, že ho to bude bavit.
Pokud je někdo na gymplu tak už ví, že půjde na Vysokou.

Nikdo by neměl dělat něco, co ho nebaví. Neměl by se do toho nutit.
Záleží ale také na tom, jak se začlení do kolektivu a na tom jak ho kolektiv přijme.

To je pro tuto čás asi vše. Doufám, že se vám čás líbila.

Asi úvaha Kde žijí příběhy. Začni objevovat