7🙇🏻‍♂️👊🏻

45 1 0
                                    

Šikana

Šikana se objevuje na spoustě školách. Tak by to ale nemělo být. Pokud se potýkáte s šikanou měli by jste to někomu říct, protože by to mohlo zajít do extrémů.

Proč nás šikanují?

Šikana může mít různé důvody. Třeba jen závidí, protože umíme něco co oni ne. Nebo to také může být kvůli odlišnosti. Hodně často to bývá kvůli odlišnosti od ostatních. Jenomže my si neuvědomujeme, že jsme všichni nějak jinačí. Jen to nedáváme tak moc najevo. Můžou nás ale také šikanovat, protože jsme slabší než oni a neubránili bychom se. Takže býváme často terčem posměchu.
Šikanování můžeme být ale také kvůli orientaci. Kvůli orientaci jsou taky hodně šikanované děti.

Nechápu, jak můžou ostatní jen nečině přihlížet na to, jak někoho šikanují.
Tak snad mu přece pomůžu nebo ne ? To už jsme se posunuli tak daleko, že budeme všechno přehlížet a budeme si všímat jen sami sebe? To budeme tak zaslepení samy sebou a neuvidíme to ?

Co by jste dělali vy, kdyby jste you na místě člověka který je šikanovaný?
Každý den by jste chodily domů domlácení, nikdo by si vás nevšímal a vy by jste se neměli komu svěřit a kdyby jo tak by jste to nesměli říct, protože by vás zbily ještě víc.
Báli by jste se chodit do školy, protože by jste věděli, že vás čekají další rány. Psychycké napadání. To všechno si zažívá člověk který je šikanovaný a MY jen nečině přiblížíme jak vám ubližují.

Já kdybych viděla jak někomu ubližují, tak bych se mu snažila pomoct i kdyby mě měli zbít. Tak bych se mu snažila pomoct, protože to lidé dělají, že si pomáhají. Navíc když vy pomůžete člověku kterého šikanují on vám to oplatí tím, že se s vámi začne bavit a pomalu vám začne věřit.

Šikanátor

Může to být prakticky kdokoliv. I váš nejlepší kamarád. Proste kdokoliv, někdy důvod, proč vás šikanuje je, že on sám má problémy a vybíjí si to na vás. Třeba má problémy doma, nebo někde. Ale to nikdo neví, protože on se nemá komu svěřit, nebo prakticky má ale není to nikdo komu by věřil. Tak si to vybíjí tím, že vás šikanuje.

To je pro dnešní kapitolu všechno. Doufám, že se vám kapitola líbila. Tak se vidíme u další kapitoly a zatím se mějte.

Asi úvaha Kde žijí příběhy. Začni objevovat