Jin's Pov:
Βγαίνω από το δωμάτιο και κλειδώνω την πόρτα. Τι σκατά μου συμβαίνει; Ποτέ δεν ήμουν ευγενικός με τα κορίτσια. Και ειδικά με τα κορίτσια που απαγάγει ο αρχηγός. Ναι η Συντι δεν είναι η πρώτη που απαγάγει. Έχει απαγάγει κι άλλες. Συνήθως τις κρατάμε ένα μήνα, μέχρι να βρει άτομα να τις πουλήσει. Αυτή όμως δεν θέλει να την πουλήσει. Και πρώτη φορά μας αναγκάζει να φύγουμε από την χώρα και να πάμε αλλού. Δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει με τον αρχηγό.
Ε, τι σκέφτεσαι; «ρωτάει ο Τζανγκουκ καθώς κατεβαίνω τις σκάλες»
Τίποτα «λέω» κι εσύ πρόσεχε πως της μιλάς και μην τολμήσεις να την ξανά ακουμπήσεις. Κατάλαβες; «λέω άγρια και τον πιάνω από την μπλούζα»
Καλά χαλάρωσε. Δεν σου έθιξα την γκομενα «χλευάζει»
Σκάσε «λέω και του ρίχνω μια μπουνιά στο μάτι»
Μαλακα «ψελλίζει»Πηγαίνω στην κουζίνα και γεμίζω ένα ποτήρι με κρύο νερό. Το πίνω μονορούφι και πετάω το ποτήρι στον τοίχο και γίνεται χίλια κομμάτια.
Τι σκατά έχω πάθει; Χτύπησα τον κολλλητο μου για μια γκομενα που την γνωρίζω μια μέρα. Πηγαίνω στο σαλόνι και βλέπω τον Τζιμιν να προσπαθεί να καθαρίσει το μάτι του Τζανγκουκ.
Συγγνώμη «λέω και γυρνάνε να με κοιτάξουν και οι δυο» δεν ξέρω τι με έπιασε. Απλά δεν μου αρέσει να μιλάτε άσχημα γι' αυτήν ή να της μιλάτε πρόστυχα «συνεχίζω»
Φίλε ερωτεύτηκες «λέει ο Τζανγκουκ και μου κάνει νόημα να κάτσω δίπλα του»
Τι; Όχι, ούτε καν «λέω γρήγορα»
Η άρνηση είναι το πρώτο στάδιο «λέει ο Τζιμιν»
Έλα ρε, σταματήστε τις βλακείες. Εγώ δεν ερωτεύομαι. Και ειδικά κάποια που έχει απαγάγει ο αρχηγός «λέω και τραβάω τα μαλλιά μου προς τα πίσω»
Καλά, ότι πεις φίλε «λέει ο Τζανγκουκ και με χτυπάει ελαφρά στο χέρι»
YOU ARE READING
Kidnapped
FanfictionΗ Σιντι μια 17 χρονη κοπέλα αναγκάζεται να ζήσει με τρεις εγκληματίες όταν ο αρχηγός τους την απαγάγει. Completed