11☁️

3K 116 5
                                    

Έχει περάσει αρκετή ώρα από όταν έφυγε ο Τζιν από το δωμάτιο. Πραγματικά δεν αντέχω άλλο εδώ μέσα. Με έχουν κλειδωμένη σε αυτό το δωμάτιο χωρίς ένα παράθυρο λες και είμαι φυλακισμένη.

Σηκώνομαι από το κρεβάτι και πηγαίνω στην πόρτα. Αρχίζω να την χτυπάω και να φωνάζω «ανοίξτε μου».

Η πόρτα ξαφνικά ανοίγει κι επειδή τρομάζω κάνω μερικά βήματα πίσω. Βλέπω και τους τρεις να μπαίνουν μέσα και να κλείνουν την πόρτα.

Εάν ξανά φωνάξεις έτσι δεν θες να μάθεις τι θα πάθεις «λέει ο Τζιμιν πιάνοντας μου το πιγούνι»
Σ-σ-συγγνώμη «λέω τραυλίζοντας»
Έτσι μπράβο «λέει και αφήνει το πιγούνι μου χαμογελώντας μου στραβά»
Ξέρεις, με τα παιδιά σκεφτόμασταν πόσο καλά μπορούμε να περάσουμε οι τέσσερις μας «λέει και αρχίζουν να με πλησιάζουν και οι τρεις»

Κάνω μερικά βήματα προς τα πίσω ώσπου σκοντάφτω και πέφτω στο κρεβάτι.

Είσαι τόσο όμορφη με ένα υπέροχο σώμα που δεν μπορώ να σε σκεφτώ διαφορετικά εκτός από γυμνή πάνω στο κρεβάτι «λέει ο Τζανγκουκ και γλείφει τα χείλη του»
Σ-στα-μάτα σε π-πα-ρα-καλώ «τραυλίζω»
Τι έγινε μικρή; Φοβάσαι; «ρωτάει ο Τζιν»
Ν-ναι «λέω»
Και πολύ καλά κάνεις «λέει και με τραβάει από τα μαλλιά σηκώνοντας με από το κρεβάτι»

Τι έπαθε; Πριν ήταν ευγενικός μαζί μου και είπε πως δεν θα αφήσει τους άλλους δυο να με πειράξουν αλλά αυτός συμπεριφέρεται χειρότερα.

Με σπρώχνει με δύναμη στον τοίχο κι εγώ βγάζω ένα επιφώνημα πόνου από την σύγκρουση. Βάζει τα χέρια του δεξιά κι αριστερά από το κεφάλι μου εγκλωβίζοντας με.

Είσαι τόσο γαμημενα όμορφη «ψυθιρίζει στο αφτί μου και το γλείφει»

Κλείνω στιγμιαία τα μάτια μου και μαζεύομαι στην θέση μου.

Νομίζω πως αρκετά την τρομοκρατήσαμε για τώρα «λέει ο Τζιμιν και ο Τζιν απομακρύνεται»
Προχώρα το φαγητό είναι έτοιμο «λέει ο Τζιν αλλά εγώ δεν κουνιέμαι»

Με πλησιάζει και πιάνει βίαια το χέρι μου. Βγαίνουμε από το δωμάτιο και κατεβαίνουμε στην τραπεζαρία. Με βάζει να κάτσω δίπλα του και μου δίνει το πιάτο με το φαγητό.

Φάε «διατάζει κι εγώ τον υπακούω»

Φάε «διατάζει κι εγώ τον υπακούω»

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Kidnapped Where stories live. Discover now