Πιάνει με δύναμη τα μάγουλα μου και γυρνάει το κεφάλι μου προς αυτόν.
Μην με εκνευρίζεις περισσότερο «λέει μέσα από τα δόντια του»
Άφησε με «λέω και η φωνή μου σπάει στο τέλος»Αφήνει το πρόσωπο μου και ανοίγει την πόρτα, με σπρώχνει μέσα και κλειδώνει πίσω του την πόρτα. Με ρίχνει βίαια στο κρεβάτι και ανεβαίνει πάνω μου.
Πιάνει τα χέρια μου με το ένα του χέρι και τα βάζει πάνω από το κεφάλι μου.
Τι στο διάλο μου έχεις κάνει; «ρωτάει και πλησιάζει το πρόσωπο του στο δικό μου»
Χθες σε γνώρισα και από χθες με έχεις τρελάνει «λέει και ακουμπάει τα χείλη του πάνω στα χείλη μου»Χαϊδεύει λίγο τα χείλη μας και απομακρύνεται. Σηκώνεται από πάνω μου και πάει να φύγει.
Περίμενε «λέω και σταματάει» Γιατί μου συμπεριφέρεσαι έτσι; Εννοώ ότι το πρωί ήσουν καλός μαζί μου ενώ από το μεσημέρι και μετά μου συμπεριφέρεσαι άσχημα «λέω και αναστενάζω»
Σταμάτα να αναστενάζεις «λέει άγρια» Μπορούν να συμβούν πολλά μέσα σε λίγες ώρες ώστε να αλλάξει η συμπεριφορά μου απέναντι σου «με πλησιάζει και χαϊδεύει το μάγουλο μου»Πιάνω το χέρι του και το απομακρύνω.
Μην με ακουμπάς «λέω»
Από την στιγμή που μένεις μαζί μου μπορώ τα κάνω ότι στο διάλο θέλω «λέει επιθετικά»Απομακρύνεται από κοντά μου και βγαίνει από το δωμάτιο κλειδώνοντας την πόρτα.
Κρύβω το πρόσωπο μου με τα χέρια μου και βάζω τα κλάματα. Θέλω τους γονείς μου. Δεν αντέχω άλλο.
Τρέχω προς την πόρτα και αρχίζω να την χτυπάω.
ΑΝΟΙΞΤΕ ΜΟΥ, ΑΝΟΙΞΤΕ ΜΟΥ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΓΩ. ΒΟΗΘΕΙΑ «φωνάζω»
YOU ARE READING
Kidnapped
FanfictionΗ Σιντι μια 17 χρονη κοπέλα αναγκάζεται να ζήσει με τρεις εγκληματίες όταν ο αρχηγός τους την απαγάγει. Completed