35☁️

2.9K 101 4
                                    

Θέλω να σε ακούσω να φωνάζεις το όνομα μου «λέει πριν βάλει ένα δάχτυλο μέσα μου»

Μου ξεφεύγει ένας αναστεναγμός και χαμογελάει πονηρά.

Ας δοκιμάσουμε δυο τώρα «λέει και πριν προλάβω να πω κάτι βάζει κι ένα δεύτερο δάχτυλο μέσα μου»

Κάνει αργές κινήσεις ενώ με κοιτάζει έντονα στα μάτια. Εγώ από την άλλη έχω βάλει τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του και προσπαθώ να τον κοιτάξω αλλά μάταιος κόπος με την τόση ηδονή που μου προφέρει.

Χωρίς να πει κάτι βάζει ένα τρίτο δάχτυλο και αναστενάζω δυνατά.

Σους δεν θες να μας ακούσουν «λέει αργά και αισθησιακά πάνω από τα χείλη μου»
Ε-ε-χεις δ-δ-δίκιο «λέω και κοιτάζω αλλού»

Βγάζει τα δάχτυλα του από μέσα μου και γυρίζει το κεφάλι μου προς αυτόν.

Γιατί σταμάτησες; «ρωτάω έντονα και ξαναμενη»
Θέλεις να συνεχίσω; «ρωτάει με ένα πονηρό χαμόγελο να στολίζει τα υπέροχα χείλη του»
Ν-ναι «λέω τραυλίζοντας»
Όπως θες πριγκίπισσα «λέει και με τα δόντια του ανοίγει ένα σακουλάκι προφυλακτικό και το βάζει στο πέος του»

Χωρίς προειδοποίηση μπαίνει μέσα μου και ξεκινάει να κουνιέται αργά.

Θέλω να σε ακούσω να φωνάζεις το όνομα μου «λέει αυταρχικά και οι κινήσεις του γίνονται πιο γρήγορες και βίαιες»
Τ-τ-τζιν π-πιο αρ-ργα. Πονάω «λέω και τον βλέπω να ηρεμεί και να μειώνει τις κινήσεις του»
Συγγνώμη μωρό μου «λέει και αφήνει ένα απαλό φιλί στα χείλη μου»

Μετά από αρκετή ώρα τελειώσαμε και οι δυο και βγήκε από μέσα μου ξαπλωνοντας δίπλα μου. Με πήρε στην αγκαλιά του και κοιμηθήκαμε έτσι.

 Με πήρε στην αγκαλιά του και κοιμηθήκαμε έτσι

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Kidnapped Where stories live. Discover now