Još savjeta~~

897 48 13
                                    

~Trebate imati orginalnu temu. Znači, da se glavni likovi upoznaju na neki drugačiji način(u nekim pričama se možda znaju otprije), da ne bude uvijek onaj sudar na ulici ili u školskom hodniku. Neznam.. Napišite da su se npr upoznali na autobusnoj stanici, eto bubam napamet, i da su počeli pričati o nečemu, neznam ni ja, da npr znaju istu osobu pa počnu pričati o njoj a kasnije pređu na sebe i tako se upoznaju. A za ostalo vam treba inspiracija.

~Koristite bilokakvi zanimljivi događaj iz vlastitog života i ubacite u priču. Nitko vam neće zamjeriti, a i bit će orginalan.

~Ako itko stavlja linkove od odjeće, prekinite odmah! Ne bih uopće voljela to komentirat. Pišeš priču da bi opisala tko je što obukao! Baš ćemo mi ulaziti u link..

~Gramatika je vrlo bitna. Ako priča ima dosta grešaka zašto bi je netko čitao? Tlaka je. Ja u svojoj priči uvijek imam nekoliko gramatičkih grešaka jer sam lijena provjeravati. Zato vam savjetujem da poradite malo na tome i ispravite tu gramatiku. Ako niste sigurni za neku riječ onda googlajte.

~Kod uvoda sam rekla da izbjegavate školu, al ne trebate je izbjegavati u daljim nastavcima. Napišite da se nešto dogodilo u školi jer sigurno je. Ovi koji pišu o studentima/školarcima uvijek preskoče školu, napišu da su se vratili i škole i otišli bla bla, ili u školi je bilo dosadno došla sam kući ovo ono. Hoću vam reći da ako nećete pisati što se događalo u školi onda nemojte koristiti školu uopće. Jer od čega žive studenti nego od škole od 8 do 2. Eto savjet, vi ga nemorate prihvatiti..

~Što se tiče imena za auta, mobitele, restorane, ulice.. Možete otići na Google Karte i pronaći grad(u kojem žive likovi vaše priče) i tamo odabrati neku ulicu u kojoj ona živi. Za restorane također možete provjeriti na Google-u ali možete i vi smisliti neki naziv ili ako znate neki u kojem ste bili pa ga iskoristite. Dalje, mobiteli, zašto uvijek iphone? Ima dosta vrsta mobitela pa se odlučite za neki drugi.. A što se tiče auta, ako niste neki fan i neznate puno o autima, onda pitajte starijeg brata/prijatelja ili googlajte.

~A što se tiče imena za likove tražite neka rijetka imena. Evo mene opet sa Google-om al moram. Odite na Google naći ćete sva moguća imena, ima čudnih i lijepih. Možete tražiti bilo kojeg porijekla. Tako da nemojte uzeti imena kojih ima u svakoj priči..

~Za glavne likove uvijek uzimate neke modele, pjevače i glumce. Ako tim pjevačim i glumcima ostavite njihovo pravo ime to je onda fanfiction. Ja ne pišem fanfiction-se, ali neke čitam. No ne bitno. Htjela sam reći da nemoraju to uvijek biti Lucy Hale, Ashley Benson, Barbara Palvin i neznam ni ja koje još poznate. Ako vi želite baš njih, slobodno uzmite ali nemojte se onda začudit kada nađete neku priču gdje su glavni likovi Lucy i Harry kao i kod vas.. Možda vama to neće smetati, ali meni smeta. Jednom sam imala orginalnu ideju za priču u kojoj su glavni likovi trebali biti Grace Phipps i Calum Hood. Nekoliko dana kasnije na wattpadu sam slučajno naišla na jednu priču i vidim glavni glumci njih dvoje. I gledam Pa ovo nije istina! i tako sam odustala od te priče :/

~Ubacite životinje u priču. Kućni ljubimci; to mogu biti psi, mačke, konji, zečevi, kornjače, hrčci, ptice itd. Odaberite nekog ljubimca pa ga spomenite tu i tamo, slatko je ;)

~Što se tiče romantičnih trenutaka, probajte smisliti nešto orginalno iako naravno sve je to slično. Potrudite se nekako da to napišete na vaš način.

~Što se tiče hrane i pića, uglavnom su engleskog ili američkog podrijetla jer je i tamo smješten život likova u priči. Hranu i piće je nepotrebno toliko spominjati, ali nemojte uvijek napisati isto.

>Evo još jedan nastavak. Nadam se da vam se sviđa.

Ly

~Savjeti za pisanje priče~Where stories live. Discover now