Nazivi/naslovi priča

2.5K 52 9
                                    

-Odlučila sam napraviti ovo jer sam vidjela kako su neke cure napravile slično, ovo nije kopiranje samo želim izrazit svoje mišljenje i svoj način pisanja

~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~

Sada ću vam pomoći sa idejama za nazive priča :)

~Prvenstveno naziv treba biti povezan sa radnjom priče. Nemojte uzeti neki naziv bzvz a onda u priči pisati nešto treće. Čitatelji na wattpadu prvo vide naziv, pa ih nemojte razočarati sa pričom. Iako se knjige ne osuđuju samo prema koricama dajte čitateljima neki motiv da pročitaju baš vašu priču. Smislite neki zanimljivi naslov i također napravite neki lijepi cover(Sliku). Ja uvijek padam na zanimljive covere, ako ih ne znate raditi možete zamoliti nekoga tko zna, ako ne znate nikoga barem skinite neku fora sliku sa interneta i napišite naziv vaše priče na nju.

~Kada pokušavate smisliti neki naslov probajte da bude orginalan. Za provjeru otiđite na 'Discover' i upišite taj naziv koji ste smislili i vidite ima li ga itko drugi. Ja ukoliko vidim da naziv koji sam smislila ima više od dvoje ljudi, ja ga neću uzeti, nego ću smisliti novi.

~Neka bude jednostavan. Neki uzimaju cijelu rečenicu kao naziv priče pa kasnije koriste one kratice, zapravo prva slova svake riječi. Po meni bi bilo bolje da je naziv kratak i jednostavan. (Ja imam priču sa dužim naslovom, ali svejedno mi se tako ne sviđa)

~Kod priča na hrvatski/srpski/bosanski uglavnom su nazivi na engleskom jeziku. Pa ako vam je baš glupo staviti naziv na jeziku s kojim pišete priču i želite ga staviti na engleskom onda stavite, ali bilo bi svima lakše ako bi pokraj naziva (npr u zagrade) stavili hrvatski/srpski/bosanski, možete i croatian/serbian/bosnian.

~Naziv se uglavnom temelji na radnji priče. Vi kao naziv možete iskoristiti neki bitan predmet/stvar. Npr ako je radnja o tom nekom predmetu to npr može biti Rodni list, to sam rekla sada napamet a radnja bi bila o djevojci koja je siroče i u potrazi za roditeljima i svojim pravim identitetom(oke ovo je bilo glupo al pokušavam vam objasnit). Također to može biti neka slika, zbog koje se nešto dogodilo ili će se dogoditi ako je ona dokaz za nešto. Evo vam primjer iz filma Čarobne Hlače, tu su četiri cure djelile iste hlače jer su im donosile sreću pa je naziv postao Čarobne Hlače. Nadam se da ste shvatili o čemu pričam.

>Eto to je sve za sada, ukoliko se sjetim još nečega objavit ću to u sljedećim nastavcima. U drugom nastavku su savjeti za pisanje uvoda. Nadam se da vam se ovo svidjelo i da vam je pomoglo. Slobodno komentirajte što vi mislite. :)

~Savjeti za pisanje priče~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora