Jason gittikten sonra televizyon izlemeye karar verdim ama titreşimdeki telefonumun masadan yere düşmesiyle uyduğumu farkettim.Ah bu ilaçlar!
Kimden: Jason belası -,-
Bak akşam yemeği teklifim hâlâ geçerli.Kabul ediyorsan bu mesajı evet olarak cevapla :DAptal.Tabiki HAYIR
Kimden: Jason belası -,-
Hayır dediğini duyar gibiyim.Neyseki şaşırtmadın.İstediğim sadece dört çeşit yemek var.Tamam dörtte iyi zaten akşama az kaldı.Evet Jessica tuhaf isimli zengin yemeklerine hazır ol! Bu piç şimdi en zorlarını seçeçektir.
Kimden: Jason belası -,-
Bak en sevdiklerimi yolluyoruuumYemin ederim bana eziyet olsun da ne olursa olsun.Yolla işte yollaaaa
Kimden: Jason belası -,-
Sebzeli makarna
Kimden: Jason belası -,-
Fırında köfteKimden: Jason belası -,-
Tavuklu mantar çorbasıKimden: Jason belası -,-
Çikolatalı kurabiyeTelefon titreyerek dondu ve ben hâlâ gerizekalı kardeşimin neden mesaj atarken tek tek yazıp yollayıp insani intiharın eşiğine getirdiğini düşünüyorum.
NE NE NE OMG!
Ben ondan uzak doğu yemekleri beklerken o bana makarna mı yaptıracak.... Bu çocuk gerçekten ahmak, bunları gözüm kapalı bile yaparım.Hadi Jessica işe koyulma vakti!
Bir yandan yemek yapıp bir yandan söyleniyorum çünkü yapacaklarımı yemekten bile saymıyorum.Makarnayı çoktan haşladım ve pişirdiğim sebzelerin üzerine döküp ateşe bıraktım.Çorba pişmek üzere,köfteler fırında halay çekiyor ve ben kurabiyelere kalp şekli vermekle uğraşıyorum.Yine mükemmel eğleceli bir gün.Yine mükemmel eğleniyorum -,-
Kurabiyeleri fırına attım ve köfteleri çıkarıp servis tabağına yerleştirdim.Sıra masa düzenine gelmişti kii evet Jessica boku yedin.
Piç gülüşümü takınarak cebimden telefonumu çıkardım ve google'a şükrederek bir dekorasyoncu edasıyla masayı yapabildiğim kadar özenli hazırladım.Yani ordaki gül yaprakları ve kırmızı mumlar abartı olabilir.Keşke romantik sofralar yazıp aramasaydım.
Evet daha iki saatim var hazırlanmaya başlayabilirim.
Çok yorgun olmamama rağmen kendimi ılık suya atınca kollarımın ağrıdığını hissettim ama değdi.Hızlıca saçımı köpürtüp duruladım ve kendimi dolabımın önüne attım.Günlük kıyafetler ımm bu renkli geç bunu,bu kısa,bu uzun,bu koyuu,bu kışlık,bunun burada ne işi var ? OMG! o en kernarda bana göz kırpan kırmızı mini bir elbisemi ? EVET!
Bir günlüğüne kokoşluğa dayanabilirim sanırım.Sarı saçlarımı da maşa yaptımmı adeta bir sexy bitchim.Makyajı es geçip sadece kırmızı bir ruj sürdüm ve annemin zorla aldırdığı o topuklularıda giyip kaçak kat çıktım.
Şaka bi yana baya güzel olmuşum bacaklarım kalça öhö öhö ne diyorum ben.Ve kapı çalar.Bu ibne neden her defasında üst üste beş kere zile basıyor?
GELDİİİİİM!
Bir hışımla kapıyı açtım ve Jasonın surat ifadesini secreenshot alıp belleğe kaydettim...