Gemma
ik ben netjes huiswerk aan het maken hoor ik me broer roepen gemma naar benede ik loop naar benede en zeg wat moet je? ik moet huiswerk maken.
harry
ik weet nu eindelijk wie er in de voorprogramma staan van onze tour het is een Australische band genaamd 5 seconds of summer. ze zijn bekend via YouTube en goede vrienden en wij helpen ze verder beroemd te maken.
het zijn vier jongens genaamd luke, Michael, ashton, callum. maar ik heb een verrassing voor me zusje gemma dus ze moet effe komen. ik loop naar de trap en roep de haar ze loopt naar benede en roept wat? ik zeg gemma wil je luisteren wat je hier van vind? en zet de muziek aan .
na het nummer zegt ze wow dat is geweldig en wat zijn ze knap. maar waarom laat je dit zien vraagt ze. ik zeg dit is ons voorprogramma van de tour en ik zeg nu is de vraag of jij met mij en me vrienden en deze jongens mee op tour wil?
ze roept tuurlijk maar hoe zit het met school ik zit in me exame jaar ik kan niet school missen. maar ik zeg je krijgt de tourbus les aleen er zijn twee dingen je slaapt bij de band want zij slapen met 4 dus dan is eerlijker en nog een ding je mag niet op ze verliefd worden want ik wil je dan egt niet meer spreken want het zijn hele goede vrienden van mij en dat laat ik niet verpesten door jou oke zus. ze zegt goed. en ik zeg is goed we vertrekken morgen dus pak je tas. en ze knuffelt me en loopt al naar boven.
gemma.
ik loop naar benede en me broer laat een filmpje zien van de vier jongen ze zijn egt heel goed en ze zijn knap naar het nummer vraagt me broer wat vind je ik zeg wow geweldig en ze zijn knap maar wie zijn het hij zegt het zijn Australische jongens en ze zijn ons voorprogramma van onze tour maar ik vraag waarom laat je me het zien hij zegt wil je mee op tour met mij me vrienden en hun.
ik roep tuurlijk maar hoe zit het met school ik zit in me exame jaar ik kan niet school missen.
maar hij zegt je krijgt de tourbus les aleen er zijn twee dingen je slaapt bij de band want zij slapen met 4 dus dan is eerlijker en nog een ding je mag niet op ze verliefd worden want ik wil je dan egt niet meer spreken want het zijn hele goede vrienden van mij en dat laat ik niet verpesten door jou oke zus. ik zeg tuurlijk niet broer maar je gaat morgen al en hij zegt ja schiet op pak je tas. en ik loop naar boven.