Hazırlanıp mekan'a girdim. Tıka basa dolmuştu gene içeri .. Ne harika değil mi ? Erkekliğine düşkün abaza takımı gene toplanmış. Ankara'da pavyon ortamını size biraz anlatıyım. Bizim pavyonlarda saz ekipleri olur .. Oyun havası eşliğinde zillerle oynarız. Kıyafetlerimizi söyleyecek olursak tam anlamıyla Jartiyer diyebiliriz.. Müzik bitiminde bazı abaza topluluğu masaya kons ister. Tabi hangimizi isterse .. Benden başka tam 15 tane daha kız var. Aramızda tabi ki bu işi gönüllü olarak yapan da var.
Şimdi ki zamana gelecek olursak.. Sahneden indiğimde Mehmet beni yanına çağırdı. Mehmet kim derseniz bizim pavyonun sahibi..
'' Efendim Mehmet ''
'' Şu gördüğün adamlar seni ve Esin'i masalarına çağırıyor.''
'' Tamam Esin'i alıp gidiyorum.''
Esin ile birlikte masaya oturduk. Rakı masasını kurmuş bile herifler. Yaşları ortalama 25 - 30 .. Oturur oturmaz herif elini bacağıma attı bile. Daha ne olduğunu anlamadan göğüslerimi okşamaya başladı.Karşı koyamıyorum çünkü ben bu işi yapıyorum. Ters bir hareket yapamam çünkü Mehmet şerefsizinin gözü bizim üzerimizde. Adamın yaptıklarına mecburen gülerek yanıt verdim..
Tekrar müzik çalmaya başladığında gene sahneye çıktık ve oynamaya devam ettik. Beni masaya davet eden herif beni resmen ayakta düzecekti. Mehmet beni masaya davet eden herifle birşeyler konuşup tamam anlamıyla başını salladı. Müzik bittiğinde Mehmet yanıma gelip hazırlan bu gece Oteldesin.
Saat sabahın 4'ne geliyordu. Pavyondan beni masaya davet eden herifle birlikte çıktık. Arabaya bindim ve Otel'e doğru yol aldık. Sonunda otele geldiğimizde kalacağımız odanın anahtarını alıp herifle birlikte yukarı çıktım. Oda'ya girer girmez herif ellerini kalçama attı ve eteğimi yukarı doğru kıvırdı. Biz pavyon'da çalışan kızlar asla sevişmeyiz. Direk üzerimi çıkardı daha sonra kendi soyundu ve beni yatağa attı. Bacaklarımı beline dolayıp işinin bitmesini bekledim. Sonunda işi bittiğinde yataktan kalkıp bir sigara yaktım.
Saat sabah 7'ye geliyordu. Üzerimi giyinip heriften ücretimi aldım. Ve otel'den ayrılıp evin yolunu tuttum.
Eve girer girmez önce bir duşa girdim. Güzelce temizlenip bedenimden , hayatımdan nefret ederek uykuya daldım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fahişenin Günlüğü
Teen FictionDurumumuz git gide kötüye gitmeye başladı. O zamanlar tabi ben 16 yaşındayım.. Annem benden habersiz pavyon'un sahibiyle anlaşıp beni konsomatris yaptı. Yani anlayacağınız bekaretimi 16 yaşındayken 45 yaşında bir adam tarafından kaybettim. Buna karş...