Asker Gecesi

56.7K 192 21
                                    

Telefonun sesiyle yataktan kalkıp telefonu elime adım. Arayan kişiyi görünce hiç de şaşırmamıştım.

'' Efendim Mehmet ? Tamam saat kaçta ? Esin'in haberi var mı ? Tamam 1 saate hazır olurum. ''

Ordan oraya sürüklenmekten bıkmıştım resmen. Neymiş efendim asker gecesi varmış 1 saate gelip beni alcaklarmış. Bugn pavyona gitmeyecekmişim bütün günümü asker gecesinde geçirecekmişim. Kalkıp ilk önce duşa girdim. Duştan çıkınca saçlarımı kurutup düzleştirdim. Abartılacak derecede makyaj yapıp üzerime mini bir elbse geçirdim. Hazır olduğumu anlayınca gelip beni almalarını bekledim.

Telefonum çalınca geldiklerini anlayıp meşgule attım ve kapının önüne çıktım. Arabaya bindiğimde Mehmet direk konuya daldı.

'' Asker 20 yaşında biliyorsun 12 ay karı düzemeyecek. Bugün onu güzel bir şekilde karşıla. '' deyip iğrenç kahkasını attı. Sadece kafamı tamam anlamında salladım.

Eğlencenin düzenlendiği yere geldiğimizde bütün abaza genç erkek topluluğu Esin ve beni gözleriyle ayakta soydu resmen. Hepsinin yaşları 20 civarı. Gerçekten iğrenç bir duygu bu. Kendimden küçük erkeklerin eğlence konusu olmak ıyyy...

Sazcı müziğe başlayınca Esin ve ben ortaya geçip oynamaya başladık. Hepsi birden ıslık çalıp alkışlamaya başladılar. Tabii iğrenç kahkaları unutmamak lazım.. 

'' Offf analar neler doğuruyor beee ''

'' Acaba bi gün bize de gelir mi bunlar ''

'' Niye oğlum parasıyla değil mi elbet verirler ''

Heriflerin iğrenç sesleri kulaklarımı tırmalıyordu. Sazcı asker oğlanı sahneye davet etti. Ben askerle birlikte oynamaya başladım. Oğlan öyle bir oynuyordu ki resmen beni ayakta düzdü. Oynarken ellerini belime dolamalar falan...

'' Bu gece çok güzel olacak Reyhan ''

Cevap vermeden sadece güldüm. Ve ardından 

'' Sabaha kadar durmak yok '' kahkaha attı pis herif. İğrenmemek için kendimi zor tuttum. Ters bir cevap versem Mehmet'in kulağına giderdi kesin. Artık dayak yemek istemiyordum o yüzden bütün bu olanlara göz yumdum.

Nihayet asker gecesi bittiğinde asker beni alıp otele götürdü. Odadan içeri girdiğimizde bütün pis heriflerin yaptığını yapıp ellerimi kalçama koydu erkekliğine doğru beni kendine çekti. Dudaklarımı emmeye başladı o sırada ben 

'' Biliyorsun biz sevişmeyiz '' dedim .

'' Bu gece benim gecem ve ben ne dersem o olacak parasını peşin peşin verdik '' deyince hiç bir şey diyemedim. Malum ben bir fahişeyim. İstediklerini onaylayınca devam etti. Yaklaşık 1 saate yakın seviştik. En sonunda beni yatağa iyice yerleştirip erkekliğini kadınlığıma yöneltti. Sert bir şekilde gel gitleri vardı. Bu çocuk neydi böyle anlamadım. 

Saat sabahın 6'sna geliyordu çocuk nihayet yataktan kalkıp bir sigara yaktı. Kalkıp bende bir sigara yaktım. Nefesim kesilmişti resmen. Sigarasından bir duman alıp bana yöneldi ve ;

'' Şu anlık askere gidiyor olabilirim. Ama elbet döneceğim. Döndüğümde her günümüz böyle olacak . '' 

Fahişenin GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin