Eve geldiğimde asker oğlanın söyledikleri aklmından çıkmıyordu. Ne demek geri geldiğimde her günümüz böyle olacak ? Bu çocuk ne yapmaya çalışıyordu ki .. Tamam bir fahişe olabilirim ama bu kadarı da fazla kaldıramam bunları gerçekten ..
Hemen kendimi banyoya attım kirlerimden kurtuldum. Mutfağa gidip birşeyler hazırladım ve onları mideye indirdim. Daha sonra odama gidip yatağıma uzandım ve uykuya daldım.
Kalktığımda saat 8'e geliyordu. Monoton hayat monoton yaşam ve iğrençlik... Saçlarımı yapıp makyaj yaptım ve üzerime elbisemi geçirip taksi çağırdım. Pavyonun yolunu tutmuştum bile.. Taksiye ücretini ödedikten sonra içeri girdim.
'' Hoşgeldin Reyhan ''
'' Hoşbulduk canım ''
Hemen soyunma odasına gdip üzerime Jartiyerimi geçirdim. Esin ile kısa bir konuşma yaptık. Beni anlayan tek kişi Esin'di burada.
'' Canın sıkkın gibi Reyhan ''
'' Her zamanki halim. Bıktım bu hayattan bu yaşantıdan. İğreniyorum kendimden resmen. ''
'' Anlıyorum ama mecbursun biliyorsun olanları ''
'' Evet malesef biliyorum. Artık yaşamak dahi istemiyorum. Her günüm bir herifin altında geçiyor. Yeter ama artık. Kadınlığımdan iğreniyorum. ''
'' Haftasonu beraber bir hamama gidelim istersen iyice kendine gelirsin.''
'' Tamam iyi olur. ''
'' Hadi kızlar gelin artık yavaş yavaş müşteriler gelmek üzere ''
'' Tamam geliyoruz. ''
İçeri girdiğimde her zaman ki gibi gene herifler gelmeye başlıyordu. Bir bardak rakı içip sazcı müziğ başlayınca bende sahneye çıkıp oynamaya başladım. Masaların birinden bir tane 18 yaşında ya var ya da yok bir çocuk ;
'' Bitiyorum sana Reyhaaaaaaaaaan '' diye böğürdü resmen.
Aman ne hoş seks makinası Reyhan'a herkes bitiyor zaten. Ah biri de çıkıp demez ki senin kalbinin güzelliğini seviyorum diye. Nerdeeee...
Belimi kıvırarak kalçalarımı sallayarak iyice oyun havası oynadım. Bugün kons olarak çağırılmadğım için rahattım. Saat 4'e kadar böyle devam etti. Tam gitmeme yakın Mehmet'e dönüp ;
'' Bugün otele gitmek istemiyorum . Eve gitse hemen olmaz mı ''
'' Tamam öyle olsun bakalım Güzelim ''
Tamam anlamında başımı sallayıp üzerimi değişirmek için soyunma odasına gittim. Nihayet üzerimi değiştirdikten sonra taksiye binip evin yolunu tuttum.
NOT ; Arkadaşlar hikayeyi daha dün yüklememe rağmen okuyucu sayısı gerçekten çok güzel bütün herkese çok teşekkür ederim. Fakat okuma sayısına göre vote sayısı çok az yorum hiç yok gerçekten. Lütfen okuduktan sonra yorumlarınızı paylaşırsanız çok sevinicem. Yeni bölüm en kısa sürede gelicek elimden geldiğince sürekli yazıcam ve devam ettiricem. Şimdiden çok teşekkürler iyi akşamlar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fahişenin Günlüğü
Teen FictionDurumumuz git gide kötüye gitmeye başladı. O zamanlar tabi ben 16 yaşındayım.. Annem benden habersiz pavyon'un sahibiyle anlaşıp beni konsomatris yaptı. Yani anlayacağınız bekaretimi 16 yaşındayken 45 yaşında bir adam tarafından kaybettim. Buna karş...