-1-

48 4 21
                                    

Evet yeni okul... Yarın sabah yeni okuluma gidiyorum. Halamın yanına taşındığım için eski okuluma veda etmek zorunda kaldım. En önemlisi arkadaşlarıma. Derslerim çok iyi olduğu için genelde sınavlarda 1. olurum. Müdürümüz beni kaybetmemek için halama çok yalvardı ama halam aklına koydu bir kere. Nasıl uyurum ben şimdi? En iyisi müzik dinlemek.

...

Müzik dinlerken genç kız uyuya kaldı.

...

Sabah alarmın sesi ile uyandım. Rutin işlerimi halledip okul formamı giydim ve kahvaltı için aşağı kata indim. Evimiz 2 katlı ve baya geniş. 

- Kızım heyecanlı mısın? İlk okul günün. Tabi sen 12. sınıfsın ama biraz heyecan olur. Farklı okula gidiyorsun.

- Evet halam. Çok heyecanlıyım. 

- Kahvaltını güzelce yap ve okula git. Komşumuz Esra Hanım'ın kızı Ecrin senle aynı okulda. Birlikte gidersiniz.

-Tamam. Baaaay... Ben kaçtım.

Dışarı çıktığımda güzel bir kız bana yaklaştı.

- Sen Meral olmalısın?

- Evet... Sende Ecrin?

- Evet... Tanıştığımıza sevindim.

- Bende...

Sessizce okula gittik. Müdürden sınıfımı öğrendim ve sınıfa geçip çantamı bıraktım. İlk gün öğretmenler toplantı yapıp konuşacakları için biz bahçeye saldılar. Bir grup öğrenci yerde yuvarlak yapmış Doğruluk mu? Cesaretlik mi? oynuyordu. Sonra içlerinden bir kız beni işaret etti ve ayağı kalkan erkek bana yaklaşmaya başladı. "Ne oluyor?" demeye kamadan beni yanağımdan öptü.

- Özür dilerim D C mağduruyum.

- Sizin "D" nizede "C" nizede...

- Kusura bakma...

Çocuk öyle dedi ve geri yerine geçti. Beni işaret eden kız yanıma geldi ve elini uzattı.

- Merhaba ben Rabia. Tanışmamız kötü oldu ama kusura bakma. Aynısını bana yaptı bende kurban seni seçtim.

- Yani başka kız mı yok. Bak Ecrin var burada.

- Onun sevgilisi var. Keser bizi.

- Sapım diyede bu yapılmaz yani.

- Kusura bakmaaaaaaa...

Dedi ve sırttı.

- Sende bizimle oynamak ister misin?

Aklıma kötü kötü fikirler geldi. Benden çekeceğin var Rabia.

- Olur.

- Hadi gel.

Dedi ve beni diğerlerinin yanına çekti. Ecrin'de bizimle geldi.

- Kanklar bu.....

- Meral.

- Heh... Meral.

- Ben Sude Naz. Memnun oldum.

- Ben Büşra memnun oldum.

-Bende.

- Ben Enes. Kusura bakma. Yapmazsam yeri yalamak zorunda kalırdım. 

- Evet Enes bahaneyle güzelim kızı öptün. Bu arada ben Arda.

- Memnun oldum.

Bire yere oturdum ve şişe dönmeye başladı. Arda bana sordu.

- "D" mi "C" mi?

- D.

- Sevgilin var mı?

- Yok.

- Tamam.

Böyleeeee oynadık...........



KISA KUSURA BAKILMASIN LÜTFEEEEEEN....

GERÇEK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin