-6-

12 3 16
                                    

Civciv beni eve bıraktı ve gitti. Anahtarımla kapıyı açtığımda karşımda sinirden deliye dönmüş bir Enes vardı.

- O çocuk kim?!!

- Sana ne!

- Kim!!???

- Arkadaşım.

- Yalancı!!

Dedi ve bana sert bir tokat attı. Bense göz yaşlarımı tutamamış ağlıyordum. Hızla odama çıktım ve eşyalarımı aldım. Bugün Civciv'le tanıştığımız yere gittim. Hala delice ağlıyordum. Yanıma birisi oturdu ve bana o nini gibi sesiyle:

- Meral bu saatte burada ne işin var? Ne oldu? Neden ağlıyorsun?

Meral sakinleşir ve her şeyi anlatır. Civciv onu dağdaki evine götürür.

- Ben ne zaman üzülsem, ne zaman bunalsam buraya gelirim.

- Güzelmiş evin Civciv.

- Teşekkürler.

- Yica edeyim.

- Yaaa... Öyle konuşma.

- Konuşçaaaaaaaaaaaaaaaaaaam.

- Konuş tamam.

Bir anda kapı kırılırcasına çalmaya başladı. Civciv kapıyı açtı ve karşısında...........                                 Kim olacak Enes. Allah'ın belası buraya da gelmiş.

- Meraaaaaaal!!!!!!!!!!!!!

- Neden geldin buraya?!!

- Senin başka bir erkekle yatmana izin vereceğimi mi sandın?!!

- Sen ne kadar aşağılıksın Enes.! Beni nasıl böyle bir şeyle suçlarsın?!!!

- Sen yapmadığın sürece suçlamam. Ve sen yaptın. benim çocukluk arkadaşım mı yalan söyleyecek yoksa sen mi. Cevap= Sen!!!!

- Git buradan. Git ve o çocukluk arkadaşınla sevgili ol!!!!

-Ben seni sevmiştim Meral... Sevmiştim..... Ama sen..... Sen tam bir........

- Evet ben neyim?

- Sürtüksün!!!!!!

- Öyle olsun Enes..... Umarım hayat bizi bir daha karşılaştırmaz...... Umarım.... Ben aptal gibi sadece seni sevdim..... Sadece.....

- Sevdin de neden aldattın beni?

- Ben seni aldatmadım!! Sen sadece arkadaşına inan. Ben neyim ki. Alçaaaaaaak!!!

 Ve o sinirle Meral sert bir tokat attı Enes'e... Enes'te.............................



BU KAAAAAAAAADRRAAAAAAARADDRDRDRAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRR

GERÇEK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin