Un infinit și încă o oră

63 11 7
                                    

Când am să te găsesc, te voi lega strâns de inima mea și nu îți voi mai da drumul. Îți voi face cuib în sufletul meu și-l voi amenaja exact pe gustul tău, ca să ajungi să-l îndrăgești atât de mult încât nu vei putea să te muți vreodată de acolo. Îmi voi păta întreg corpul cu amprentele tale, ca să nu mai fi capabilă să faci diferența între mine și tine; vom fi un întreg nedefinit, nedeterminat, nemărginit.

Iar când am să te găsesc, te voi strânge în brațe cu toată căldura pe care am risipit-o în tot acest timp pe altele și îți voi face promisiuni pe care tu le vei crede imediat. Am să îți șoptesc că mi-ai lipsit, că am fost un dobitoc, iar tu m-ai aproba râzând. Ți-aș striga că n-o să te mai las să fugi de mine. Aș îngenunchia și ți-aș propune să devii mama copiilor mei, soția mea și sprijinul meu veșnic la bine și la rău, în orice împrejurare, până când moartea ne va despărți.

Apoi o să pretind că ezitarea ta mă surprinde, mă sperie și mă emoționează, recunoscându-ți talentul actoricesc. Pe urmă voi fii cel mai fericit bărbat atunci când voi auzi răspunsul afirmativ.

Îmi vei sări în brațe, ne vom săruta și după aceea îmi vei spune că mă iubești. Iar eu îți voi răspunde la fel.

Pentru că te-am iubit, te iubesc și te voi iubi un infinit și încă o oră în plus.

Whimsical gameUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum