...woman, little sister, don't shed no tears.

57 8 2
                                    

Of! Mi-ai lipsit atât de mult! Nici nu știi câte apusuri au fost silite să asiste la privirea filmului nostru, a amintirilor noastre care mi se derulau mereu prin minte în serile pline de regrete și de dor. Nici nu îți închipui câte răsărituri m-au auzit șoptindu-ți numele sau câte stele mi-au vegheat visele cu tine.

Dar nu mai contează. Acum te-ai întors. Acum ești așa cum te știam, așa cum te-am cunoscut, așa cum am tins mereu să cred că ești. Acel copil optimist, glumeț, romantic, nebun... unic, acel prieten, coleg, frate a revenit și a spulberat tot acel dor acumulat până acum.

Totuși, cuvintele pe care mi le-ai șoptit când stăteam îmbrățișați în locul nostru încă îmi răsună în urechi. No woman no cry. Nu știu de ce ai zis asta... Poate pentru că mi-ai simțit emoțiile și ai vrut să îmi oprești lacrimile înainte ca ele să apară sau poate mi-ai simțit durerea acumulată în lipsa ta și ai vrut să ștergi amintirea lacrimilor vărsate până atunci. Nu știu. Chiar nu știu... Dar mă bucur că ai zis-o. Am realizat că, asemenea lui nenea Bob*, așa cum îl numeai când eram ceva mai mici, ai perfectă dreptate. No woman no cry. Doar că femeile sunt prea naive sau poate prea sufletiste și mereu ajung cu ochii în lacrimi... Așa suntem noi. Așa trebuie să fim noi. Așa vom fi mereu.

Dacă băieții și bărbații apelează de multe ori la așa-zisele măști și își permit să dea impresia că sunt alexitimici, fetele și femeile rareori pot apela la asemenea metode. Este drept că uneori ne ascundem adevăratele gânduri sau sentimente, însă, atunci când facem asta, scopul nostru este să evităm să îi rănim pe cei din jurul nostru. De asemenea, ca în orice caz, există și excepții, însă asta este, așa cum ai spune tu, o altă mâncare de pește.

Uf! Ai avut dreptate! Fac ce fac și mă lovesc mereu de vorbele tale. Și cel mai des îmi apare în gând...

...woman, little sister, don't shed no tears.

_____
*Se face referire la Bob Marley, cântărețul căruia îi aparține melodia "No woman no cry".

Whimsical gameUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum