Asta înseamnă iubire!

67 6 2
                                    

Sigur știi acel sentiment când te uiți în ochii ei și simți că toată lumea îți aparține. Acel moment când te pierzi în ocean și nu mai vrei să vezi uscatul. Acel moment când ai o întreagă pădurice tânără în fața ta și nu te mai interesează tehnologia. Acel moment când te împotmolești în acel cafeniu strălucitor și tot ce mai poți să articulezi sunt cele două cuvinte prețioase.

Când inima dansează de zor la tine în piept, de parcă s-ar antrena pentru următorul Campionat. Când mintea te înrobește și îți dă voie să te gândești doar la ea, la momentele cu ea, la parfumul ei, la părul ei mătăsos, la vocea ei blândă, la buzele ei dulci, la zâmbetul ei cald... Când dorul te chinuie și te apasă, chiar dacă nu ai văzut-o de doar cinci minute. Când nu poți să dormi, cu gândul că ea se luptă cu o viroză. Când te frămânți o lună întreagă, căci se apropie ziua ei și cauți acel cadou perfect, cel potrivit, ceva care să îi amintească numai de tine și de faptul că e doar a ta. Când ai emoții mai mari decât ea, pentru că urmează primul ei spectacol, prima ei audiție importantă, primul interviu la un loc de muncă râvnit sau orice altă premieră. Când ești cel mai mândru om de pe întreg Pământul, din simplul motiv că expui întregului oraș, timp de câteva ore, cât durează întâlnirea voastră, minunea care îți aparține. Când ați putea vorbi zi și noapte și tot ați avea despre ce să vorbiți. Când vă certați dintr-un lucru mărunt, dar simți că tot universul se destramă. Când vă împăcați cu prima ocazie și totul se termină cu un sărut lung și pasional. Când îți spune că ea te iubește mult mai mult decât îți poți imagina. Când se cuibărește în brațele tale și simți că ții cea mai de preț comoară. Când te ceartă pentru lucruri copilărești, dar încearcă să pară serioasă. Când vă uitați la filme horror special ca să vă aveți unul pe altul cât mai aproape. Când vă faceți planuri de viitor. Când participați împreună la evenimente importante. Când nu îți poți imagina cum ar fi fost viața ta, dacă nu ar fi făcut și ea parte.

Asta înseamnă iubire!

_____

La mulți ani tuturor sărbătoriților de astăzi! Să trăiți cu numele (nu că ați avea încotro, dar de!) și să vă aducă numai bucurie, împlinire și multă multă dragoste!

Petreceri faine să aveți! ^-^

Whimsical gameUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum