Evet, bir yazarın en zor seçimi ise karakterdir. Oturdum laptopun başına, başladım yazmaya sonra aniden bir duraklama geldi içimden. Kitabın karakterlerinin olmadığını fark ettim.
Baya geç fark etsem de, instagramdan bir hikaye attım. 'Yeni bir kitap yazıyorum. Bir dal erkek karakter önerinizi alırım' diye yazdım hani çoğunluğun bana soru sor dediği kısıma. Bir sürü isim geldi. Ama en çok gelen isimler :Reynmen,Burak Yörük, Burak Seviç, Tolga Sarıtaş,Barış Arduç, Bilal Hancı... Gibi gibi, bir çok isim vardı.
Aradığım karaktere en uygun olanı ise: Reynmen denilen o sosyal medya fenomeni idi. Ona nasıl ulaşabileceğimi hiç düşündüm ve kimsenin bilmediği kendi özel hesabım dışında olan hesabıma girdim. BirKüçükYazarcık, çok yaratıcı bir isim olmadığını kabul ediyorum. Bu hesaptan Reynmen'e yazdım.
BirKüçükYazarcık : Seni Yazabilir miyim ?
Evet, çok saçma bir şekilde izin alasım geldi. İnternette girdim Google amca sağolsun Reynmen yani Yusuf Aktaş olduğunu öğrendiğim kişinin geçenlerde rekor kırdığını öğrendim. Bir gecede hemde. Belki de o yüzden bu kadar kişi önerdi.
~~~
Akşam olmuştu, Yusuf'tan yani Reynmen'den hala bir ses yoktu, diye düşünürken telefonumu elime aldım. Son bir kez daha bakayım diye düşündüm. DM'den 1 Mesajım vardı.
Reynmen : Nasıl ? Yazabilir miyim derken ?
Haklı çocuk ben de olsam aynı tepkiyi verirdim. Ama yani bu da çok, ne bilim ani oldu mesaj gelmesini bile beklemiyordum.
BirKüçükYazarcık : Bildiğin seni yazmak istiyorum kitabımda izin verir misin ?
Bakalım buna ne tepki verecek. Belki alay eder ama arkadaş bilmiyor ki, benim ünlü bir Wattpad yazarı olduğumu ve 2 tane kitabımın basıldığını. Bir süre daha bekledim cevap yazması için. Ve beklediğim cevap sanırım gelmişti çünkü telefonuma bildirim geldi.
Reynmen : Alaymı ediyorsun, ciddi misin ? Ben seni hiç anlamıyorum ciddi isen bana kitabın konusunu anlat.
Evet, yine beklediğim bir tepki ile karşılaştım. Ama kitabın konusunu anlatmak bilemiyorum. Ama madem okurlarım onu istiyor. Ben de anlatırım.
BirKüçükYazarcık : Peki. Karadeniz'lilerle aran nasıl ?
Bu biraz fazla kopya oldu sanki. Ama napalım buna gelecek cevabı merak ediyordum doğrusu. Şey çünkü kafamda ki kurguya göre Trabzon'lu olması gerekiyordu.
Reynmen : Karadeniz'lilerle aran nasıl derken ? Sivas'lı birini Karadeniz'li olarak yazacağını sakın söyleme. Ama eğer çok öğrenmek istersen Karadeniz'lilerle aram iyi hatta çok iyi. Ama sen hala kitabın konusunu anlatmadın Küçük Yazarcık
Bana da gündoğdu. Sonuçta onu Karadeniz'li olarak yazacağımı nereden bilecek ki. Şu kitabın konusu hakkında neden bu kadar şey oldu. Öğrenmesen nolcak sanki. Ama sen kaşındın. Biraz şaka yapsam sorun olmaz bence.
BirKüçükYazarcık : Konusu şöyle : Sen ve Başka bir erkeğin aşk hayatı 😂😂😂 çok iyi konu ama.
Gelecek tepkiyi merakla beklerken. Gelmişti bile cevap.
Reynmen : Ohaa ! Yavaaaaş, gay falan değilim ! Tamam onlara saygım sonsuz ama beni öyle bir konuda kullanamazsın ! İzin vermiyorum.
Selaaaam.
Koyu bir Reynmen fanı olarak neden onu yazmayayım dedim. Evet, biraz saçma oldu biliyorum ama olsundu. İlk deneyimim. Hatalar, yanlışlar olabilir. Şimdi biraz klasik bir konuşma yapalım. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum falan. Ayy! Yok bu hiç benlik olmadı ya. Neyse siz yine de destek olursanız çok mutlu olurum.
Onun dışında Burmer1 'e çok teşekkür ediyorum. Kapağımı yaptığı için. Karadeniz_Vampiri 'ne de çooook teşekkür ederim. Benbir_Basak ve EnesBatur_ ' ye de teşekkür ederim kardeşlerim. Bol ithaflı bir bölüm oldu sanki. Neyse yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ YAZABİLİR MİYİM ?
FanficBirKüçükYazarcık : Seni Yazabilir miyim ? Reynmen : Nasıl ? Anlamadım yazabilir miyim derken ? BirKüçükYazarcık : Bildiğin seni yazmak istiyorum kitabımda izin verir misin ? Reynmen : Alay mı ediyorsun, ciddi misin ? Ben seni hiç anlamıyorum cidd...