Dankwoord

30 7 4
                                    


Het is koud. De wind blaast hard in de donkere nacht op de berg. Doodmoe van de urenlange tocht, storten de schrijfsters bijna ineen.' Ik kan niet meer.' kreunt schrijfster Ally, die door haar benen zakt.' We lopen nu al uren rond en ik heb het gevoel dat we niet eens weten welke kant we op moeten!' schrijfster Eefke kijkt haar met hangende oogleden aan.' Ik ben ook moe, maar we moeten doorzetten.' zegt ze en steekt een hand naar schrijfster Ally uit.' Wat als we het halen, maar niemand ons aandacht geeft?' vraagt schrijfster Ally hopeloos. Omdat ze de hand van schrijfster Eefke niet aanneemt, pakt zij maar schrijfster Ally's hand en trekt haar omhoog.' We kunnen nu toch niet meer terug. Kijk achter je, zie wat we al hebben bereikt!' ze lacht.' We redden het wel,' begint ze en veegt wat slierten haar uit haar gezicht.' Ook al geeft lang niet iedereen ons aandacht, nadat we de top hebben bereikt. Het belangrijkste is dat we er lol in hebben gehad. En geef toe.' ze kijkt schrijfster Ally de ogen in.' Dat hebben we echt gehad.' schrijfster Ally knikt en kijkt omhoog, naar de mistige wereld. Alsof ze in een anime zijn, houdt de wind op met waaien en komt de zon achter de wolken tevoorschijn.' Zie je.' zegt schrijfster Eefke blij.' We zijn er bijna!' alsof ze een opgeladen batterij is, sprint ze verder. Ze kijkt achterom en ziet de twijfelende schrijfster Ally.' Kom kom!' roept ze tegen haar.' Ik kan de top niet zonder jou bereiken!' schrijfster Ally zucht en grinnikt. Samen beklimmen ze de top van de berg.' Heh.' hijgt schrijfster Ally.' En ik maar denken dat de route onduidelijk was.' ze grinnikt. Samen kijken ze over het gebied, waar ze hun tocht zijn gestart.' We hebben het gehaald.'

Jep, dit was kort samengevat in een verhaal hoe het boek is geschreven. Schrijfster Ally, die ook bezig is/was met de Avator trilogie, zag het niet meer zitten. Schrijfster Eefke daarentegen, schreef vol vreugde de hoofdstukken met bijvoorbeeld Bomas de Thoom. Tjajaja, motivatie is ook een belangrijke eigenschap bij het voltooien van een boek. Gelukkig is er op het laatste moment nog motivatie geweest en aanschouw hier, het einde. We bedanken alle personen, die ons op ideeën voor het boek hebben gebracht (ahum* Lara) en de personen, die we als inspiratiebronnen konden gebruiken. Ook jij, een lezer bedanken we graag. We zijn blij dat je het einde van het boek hebt gehaald. Misschien was het wel een raar boek, misschien was het wel lachwekkend. We hopen dat je er van hebt genoten. Als niet, dan spijt het ons dat we niet aan jouw eisen hebben voldaan.

Maar wij zijn tenslotte rare creaturen in een wereld vol mysteriën.

🎉 Je bent klaar met het lezen van The Lurno Series ~ Passerpoester, Liefde Is De Oplossing Voor Elke Som 🎉
The Lurno Series ~ Passerpoester, Liefde Is De Oplossing Voor Elke SomWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu