*

296 26 15
                                    


Serenity

Serenity si povzdechla, a nastoupila do světle modrého Range-Roveru.
Měla za sebou to nejhorší pololetí za život.

Ze střední ve Washingtonu ji oficiálně vyhodili.
Rodiče se od ní odvrátili, poslali ji na internátní školu pro problémové dívky.

Tam se to samozřejmě hemžilo těmi nejhoršími.
Serenity tomu nerozuměla.
Co tak hrozného udělala?
Vždyť sem nepatří.

Dobře, možná... možná ten incident s Jennifer Hudsonovou a Ginger Watsonovou byl trochu vážnější, ale...
To ona je přece dala dohromady!
Nebýt ní, tak se ty dvě ani nedají dohromady.

Serenity se zamračila.
,,Stalo se něco, slečno?" ozval se z předního sedadla jejich rodinný komoří, Jason.

Serenity neodpověděla.
Odvrátila pohled z okénka ven.
Nesnášela svůj život.
Nebo možná život nesnášel ji.

Ostatní na ni mohli být hodní, jak chtěli, ale těch vzpomínek už se nikdy nezbaví.

V její nové škole, ležíci ve státě New York, v Ústavu Suzzane Matrixové pro darebácké dívky, ji nikdo nerespektoval, byla tam jen další nickou.

Tamní dívky si z ní věčně dělaly blázna, kradly jí věci, posmívaly se jí, a podobně, takové věci Serenity na své bývalé škole ve Washingtonu nepamatovala.

A taky se jí stýskalo.
Po Jamesovi, i když ji vlastně nikdy nemiloval úplně, po Christy, její nejlepší kamarádce... a taky po rodičích, kteří se k ní chovali jako k opravdovému kriminálníkovi.

Serenity dlouze vydechla.
Za ty čtyři měsíce jí kleslo sebevědomí. Zbytečně.
Dřív měla postavu jako Andrea Espadová, hotová modelka na potkání.

Ale teď?
Značkové oblečení na ní viselo.
Přestala používat zrcátka, věděla, že připomíná blonďatou, vychrtlou trosku, u které si málokdo zapamatuje jméno.

Na severu USA byla kráska se šarmem a jakousi zajímavostí.
Ale tady, v centru Spojených států, byl i výhled z okna zajímavější než ona.

Zrovna projížděli městskou částí s kavárnami a restauranty, když v té záplavě lidí Serenity zahlédla něco neobvyklého.

Hřívu zrzavých vlasů.
,,Ginger?" vydechla potichu Serenity.

Madness In Darkness (CZ) POZASTAVENO (moc se omlouvám)Kde žijí příběhy. Začni objevovat