E

166 19 0
                                    


Ginger

Drahá Jennifer Hudsonová,

myslím, že nesnáším.
A taky miluju.
Nejspíš obojí zároveň. Tedy pokud to vůbec jde. Ale myslím, že ano. Jinak by přece naše náš vztah nemohl fungovat.

Nesnáším , protože se na neusmíváš, aspoň ne tak často, jako .
Pokaždé, když vidím, srdce se rozbuší a jsem nucena se červenat.
Ale tím hlavním důvodem je tvá krádež.
Sebrala jsi mi srdce.
A tak miluju.

Ginger se celý den a část noci napila sotva dvou drinků, a zatímco se Megan, teď už opilá, smála a tančila s lidmi, kteří byli ve stejné stavu jako ona na hudbu od Daddyho Yankeeho, seděla Ginger u baru a myslela na Jennifer.

Co jí jen řekne, až se vrátí domů?
Bude vůbec Jennifer doma?
A kdy se vrátí domů Ginger?
S povzdechem pohlédla směrem k Megan.

Zvedla se od barové stoličky, a vydala se do tančícího davu.
,,Meg, už je čas jít," vyzvala svoji kamarádku Ginger. Obvykle byla ta moudřejší Megan, která se nakonec rozhodla opustit večírek dřív, ale ta teď byla sotva při vědomí.

,,Ale proč, Gin? Vždyť je tu zábava! A my se přece bavíme, máme se tu skvěle, no ne?" Megan se hloupoučce rozhihňala.

Pokusila se udělat otočku, ale uprostřed činnosti ztratila balanc, a nejspíš by i byla spadla, kdyby ji na poslední chvíli Ginger nezachytila.

,,Vidíš? Jsi opilá na mol. Pojď, zítra se můžeš užívat taky, ale pro dnešek toho už bylo dost." Ta si zítra fakt užije, pomyslela si Ginger. Kocovinu.

Nakonec byla ta moudřejší ona.
Doprovodila Megan domů.
Pak se potmě vrátila domů - nebyla to zase taková dálka, Megan bydlela jen o dvě ulice dál.

Když se Ginger vrátila, v hale už na ni někdo čekal. A ne, bohužel ten někdo nebyla Jennifer.
,,Ahoj mami," pozdravila svoji matku vcelku mile Ginger.
,,Kde jsi byla, Ginger?" zeptala se matka.

Ginger si hlasitě povzdechla. ,,Venku?"
,,S tou Jennifer?"
S tou Jennifer?
,,Ne, s Megan," odvětila Ginger.
Neměla náladu na matku.

Chtěla se vydat po schodech nahoru do pokoje, jistě už tam na ni čeká Jennifer. Sama...
Matka jí zastoupila cestu.
Ginger se zamračila. ,,Co je? Chci jít nahoru."

Matka se na ni chvíli dívala - upřeně jí hleděla do očí. Nejspíš sváděla vnitřní souboj, jestli má Ginger nechat jít, nebo pokračovat v kázání. Nakonec však jen věnovala Ginger jeden z těch jejích pohoršených pohledů, a ustoupila.

Ginger rychle vyšla schody. Avšak matčiné tiché větě neunikla.
,,Možná jsi to měla být ty."
Ginger se vydala do pokoje pro hosty, a aniž by se podívala, jestli je někdo v místnosti, bouchla za sebou dveřmi.

Nechtěla, aby ji někdo viděl plakat.
Tedy, kromě Jennifer.
Otočila se, myslela, že tmavovláska bude v posteli, ale ta byla prázdná.

,,Jennifer?" zašeptala do tmy.
Nic.
Kde je?
Kam mohla jít?
Ve stejnou chvíli práskly domovní dveře.

Madness In Darkness (CZ) POZASTAVENO (moc se omlouvám)Kde žijí příběhy. Začni objevovat