T

190 18 0
                                    


Ginger

Ginger stiskla zvonek.
Chvíli čekala, než se otevřely bílé dřevěné dveře, a v nich Megan.

,,Ahoj?" pozdravila ji překvapeně.
Měla vlasy v drdolu a na sobě jen volné tílko s červenou sportovní sukní. Takhle jí to vážně slušelo...

Ginger rychle zavrtěla hlavou, aby odehnala ony hanebné představy, co se jí začínaly honit hlavou, a proto rychle nasadila úsměv.
,,Ahoj! Jdu někam zapařit. Tak jsem si říkala, jestli bys nešla se mnou?"

Megan vykoukla na ulici ven a pochybovačně se rozhlédla. ,,Co ta tvoje přítelkyně? Ta Janett?"

Ginger zamrazilo při slově 'přítelkyně', aspoň do té doby, než si uvědomila, že to Megan říká jen z jízlivosti, nikoli z toho důvodu, že by o jejich vztahu věděla.

,,Ale," výmluvně mávla dlaní. ,,Večírky nikdy nebyly její... tak půjdeš, nebo ne?"

Megan váhavě odvrátila pohled. ,,Já ti nevím... máma by vyšilovala, a-"

,,-no tak, kdo byl v prváku královnou všech mejdanů?" začala ji lákat Ginger. ,,Kdo každý večer dorazil do  aspoň padesáti různých-"

,,-fajn, dej mi minutku. Jen na sebe hodím něco vhodnějšího, do klubu."

Když Megan odběhla, Ginger ucítila u srdce ten hřejivý pocit, který měla vždycky, než šla do klubu.

,,Můžeme?" nahodila laškovný úsměv.

Megan přikývla. Nejspíš už Ginger odpustila za její náhlý, předem neohlášený odchod z města.

Společně se vydaly po jednom z vybledlých chodníků směrem k Meganinému oblíbenému klubu, kde měli otevřeno i přes den.
,,A ta Janett-"

,,-Jennifer?" Ginger stále nešlo dohlavy, proč si skoro nikdo není schopen zapamatovat její jméno. Je-nni-fer. Lehké, ne?

,,Jo, ano, ta. No, tak... vy dvě, ty a ona... jste teď nejlepší kamarádky?" zajímalo Megan. Odvrátila pohled, nejspíš jí bylo trapné, se na něco takového ptát.

Ginger se neudržela, a začala se pobaveně chichotat. Megan jí věnovala rozpačitý pohled. ,,Co je? Čemu se směješ?"

,,Ale ničemu," odvětila Ginger rychle, když se jí konečně podařilo přestat. ,,Jenom... víš, já a Jennifer... to máme trochu komplikované. Ale neměj strach, Meg, tvoje místo je pořád tvoje."

Megan si viditelně oddechla. ,,A... jak jste se vůbec seznámily?"

,,Ehh, jak jsem říkala, je to komplikované..." Ginger rychle zmlkla. Začínala mít nepříjemný pocit.

,,Takže je to... jenom kamarádka?"

Ne, je to moje přítelkyně a nejspíš i životní láska.
,,Jo, přesně tak. Jenom kamarádka."
Proč Ginger nechce Megan říct pravdu?
Vždyť je to její nejlepší kamarádka!
A to byl nejspíš ten důvod.

Prostě to nešlo říct.
Kdyby se jí na něco takového zeptal někdo, kdokoli jiný, tak by s čistým svědomím odpověděla, že spolu s Jennifer chodí.

Ale teď?
S Megan si říkaly kdeco, ale zrovna to, že je Ginger bisexuál... ne, Megan se o tom nesmí dozvědět? Co by si o ní pomyslela?
Nejspíš by ji začala odsuzovat, přinejlepším by se s ní přestala bavit.

A přinejhorším... by jí zničila život a rozhlásila to po všech sociálních sítích.
Ne, Ginger jí to neřekne.
,,Hele, Ginger?" přeruší ji v myšlenkách Meganin hlas.

,,Ano?" vyhrkla rychle v otázku Ginger.

,,Seš v pohodě?... chci říct, že jsi nějaká bledá?" začala si dělat starosti Megan. Zastavily před klubem 'night birds, day animals', stačilo jen potvrdit věk, a můžou dovnitř.

Ginger se nervózně zasmála. ,,Já jsem přece bledá vždycky."

Megan ji sjela podezřívavým pohledem. Že by poznala, že jí Ginger lže o jejím vztahu s Jennifer? Přeci jen, Megan se s Ginger baví už dlouhou řadu let.

,,Jsi bledší než obvykle," mínila Megan dál. ,,Ale neboj, nic, co by pár drinků nespravilo!"
Ginger si v duchu oddechla.

,,Jasně, máš pravdu. Pojďme si užívat!"

Nesnáším to slovo, blesklo Ginger hlavou.
Jennifer.
Proč si na ni vzpomněla zrovna teď?

Madness In Darkness (CZ) POZASTAVENO (moc se omlouvám)Kde žijí příběhy. Začni objevovat