8.

662 19 0
                                    

Em szemsz.:

Nyár van. Henryvel összejöttünk, de mostanába nagyon sokat veszekszünk. Még a legapróbb dolgokon is. Egyszer amiatt mert beszélgettem egy sráccal és Henry azt hitte hogy flörtöl velem. Ez miatt a bázisig veszekedtünk. Ilyenkor mindig azon goldolkodtam hogy mért nem szakítok vele, de hát ez nehéz.

Apa és Hen úgy félórája mentek el egy bevetésre valami firkálók ellen. Tehát itt vagyok a bázison én és Schwoz. Ki kell bírnom vele. Hajtogattam a fejemben. De aztán elszakadt a cérna, Schwoz megszólalt.
-Emily. Te most jársz Henryvel? -kérdezte
-Ez most hogy jött ide? -válaszoltam kérdéssel
-Semmi csak nagyon sokat veszekedtek. Talán már nem akarsz vele járni?
-Kit akarsz rám sózni?
-Van egy ismerősöm a suliban. Nem rég találkoztam vele. Nagyon megért engem. Hozzád való. Kb. 180 cm. -itt félbeszakítottam
-Nálad mindenki 180 cm.
-Nem baj. -legyintett le- Elégge jóképű. Szerintem összeillenétek. -fejezte be
-Schwoz tudod hogy nekem ott van Henry. Nem fogom lecserélni. Inkább megyek a szobámba pihenni. -mondtam majd mentem az említett helyre.

Most jöttek meg Henryék. Kimentem volna és köszöntem volna nekik, de azt hallottam hogy Hen valami Veronicarol beszél aki firkáló és megcsókolta őt. Na itt összetört bennem minden. Sírva futottam vissza a szobámba amit magamra zártam. Nem tudtam hohy tehetett velem ilyet. Most már betelt a pohár. Megcsalt. Szakítok vele.

Épp kopogott valaki így inkább próbáltam leplezni hogy sírtam. Kinyitottam az ajtót és megláttam Őt.
-Em mi a baj? -kérdezte aggódva de én csak ennyit mondtam:
-Jól tudod te mi a bajom.
-Emily én nem akartam. Ő csókolt meg. Higy nekem. Sajnálom. -magyarázkodott
-Hen ez így nem megy. Folyton csak veszekszünk. Komolyan még a legapróbb dolgokon is. Most megjött ez a lány. Nem érdekel. Szakítok veled. Most pedig menj innen. Nem akarlak látni. -mondtam maj becsaptam előtte az ajtót és bezártam. Most omlott össze bennem minden. De erősnek kell lennem. Nem mutathatom ki hogy megbántam amit mondtam.

Hen szemsz.:

Most szakított velem életem szerelme. Az igaz hogy nagyon sokat veszekszünk -főleg miattam- de attól még nem akartam megcsókolni azt a lányt. Azért jó volt vele..... Állj, állj nem gondolhatok ilyenekre én mást szeretek! Vagy talán mégsem? Nem tudom, szeretem mindkét Emilyt. Az egyikben megvan az ami a másikban nincs. Em kedves, okos, bátor, szeret mindenkit. Veronica  pedig gonosz, furfangos, mondjuk ő is bátor, de nem szeret szinte senkit. Majd holnap eldöntöm lesz rá egy csomó időm. Várjunk holnap talizom Veronicaval. Akkor alszok rá egyet. Elmentem haza és már aludtam is.

Itt az új rész

Danger (Henry Hart fanfic.)//SZÜNETEL//Where stories live. Discover now