2.

1.1K 29 0
                                    

Henry szemszöge:

-Azta.- nyögtem ki mikor megláttam Hős kapitányt.
-Most választunk ki neked is egy ruhát.
-Rendben.
Már a 3.-at próbáltam fel mire végre az egyik jól állt nekem. Egy piros, kék és ezüst színű ruha amin rajta van a logó.
-Én mondtam neked, hogy ez legyen az első amit felvesz, de te nem, nem az biztos nem lesz jó rá. Hát látom tényleg nem jó rá.- mondta Emily
-Jó, igazad volt.-szólalt meg a kapitány
-Henry most le kell tenned egy esküt.- kezdett bele Em.
-Amit utánam kell mondanod.-fejezte be Ray.
-Oké.
-Én Henry Hart fogadom.
-Én Henry Hart fogadom.

Egy eskü letételével később

-Rendben végeztünk.-mondta a kapitány mire megkönnyebbülten sóhajtottam és odamentem Emilyihez.
-Mizu Em?-kérdeztem
-Mivan, a munkatársaidnak mindig találsz ki valami becenevet Henry?
-Meglehet. De nem válaszoltál a kérdésemre.
-Igen jól vagyok. És te?
-Én is.
-Én mentem tanulni. Csá!-köszönt el
-Várj!-erre visszafordult és értetlen arccal nézett felém, ahogy apja is.-Csak azt szeretném kérdezni hogy el tudnád magyarázni az anyagot matekból mert nem értem?
-Persze.-válaszolt. Mikor bementünk a szobájába hirtelen elfogott egy fura érzés. Valaki mindjárt megsérül. Nem is kellett több megbotlottam a saját lábamban és elestem. Persze Manchester jól kiröhögött.
-Ez nem vicces!
-De, nagyon is vicces.- mondta még mindig nevetve. Olyan szép a mosolya, meg amikor nevet. Olyan jó lenne a kezét fogni és ..... állj mért gondolok én ilyenekre? Lehet hogy szerelmes vagyok belé?
A gondolataimból egy hang húzott ki, aki az én nevemet mondta.
-Henry. Hahó. Itt vagy köztünk? - kérdezte
-P-persze csak kicsit elbambultam.- nevettem fel kínosan.
-Vettem észre.- suttogta,hogy ne halljam,de mégis meghallottam. Ekkor leült egy székre és leült rá, majd elővette a matek füzetét. Odamentem hozzá és leültem mellé és hallgattam ahogy magyaráz.

Nem telt bele 10 percbe megint csak rá tudtam gondolni. Hogy lehet valaki ilyen szép? Mért vagyok belé szerelmes? Kb. ilyeneket gondolkodtam mikor becsukta a füzetet és kikísért engem. Végül egy köszönés után elmentem.

Most ennyi lenne ez a rész.

Danger (Henry Hart fanfic.)//SZÜNETEL//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin