Emily szemszöge:
- Emily ébresztő!- keltett fel a nevelőapukám, Ray Manchester. Igen Hős kapitány az apám, de csak azért mert mikor 4 éves voltam rátámadtak a családunkra és a szüleim meghaltak. Mikor jött a kapitány akkor már csak én voltam életben és nagyon megsajnált ezért örökbe fogadott. Most Swellview sulijába járok. A legjobb barátnőm Charlotte. Igaz ő inkább Henryvel és Jasperrel van de rám is fordít sok időt. Félre értés ne essék bírom a fiúkat is, de én inkább visszahúzódó vagyok. Meg plussz mivel Henry kicsit bejön tiszta vörös lenne a fejem és én utálok zavarba esni.
- Emily siess még a végén elkésel a suliból.- szólt apa.
- Megyek már.- kiabáltam vissza. 5 perc múlva már ott is voltam az asztalnál.
- Hogy aludtál?- kérdezi a kapitány.
- Jól, de nincs kedvem iskolába menni.- néztem rá kutyaszemekkel az mindig beválik, de most...
- Nem, nem fogsz ebben az évben egyszer sem kimaradni a suliból. Ja és már a cuki kutyaszemek sem hatnak rám.- mondta halál nyugodtan. Közben én gondolatban szidtam őt, hogy ellenállt a szemeimnek.
- Én mentem suliba szia apa.- és már ott sem voltam. Felmentem a lifttel (ami nagyon gyorsan megy, de már megszoktam). Mikor odaértem az úticélomhoz láttam, hogy Henry és Jasper pont mennek be. Én is elindultam véletlen neki ütköztem valakinek.
-Bocsánat, nem vettem észre.- kértem tőle bocsánatát.
-Semmi baj Emily. Ugye?- kérdezte
-Igen, te meg Henry, ha jól emlékszem?-mondtam mikor láttam ki áll előttem.
-Igen én vagyok az.
- Rendben akkor én mentem.
-Oké. Szia!
-Szia!-köszöntem el pedig egy osztályba járunk.Egy hosszú nappal később
Mikor haza mentem kb. 1 órával később jött az új társa apának. Abba hagytam a tanulást és szóltam apának, hogy jön a fiú akit felvett.
-Apa jön az új társad, te pedig itt táncikálsz mint egy őrült!-rivaltam rá. Csak egy dologra nem számítottam, hogy az a fiú akit apa felvett hallotta amit mondtam. Ő pedig nem más mint Henry Hart. Nem csak én lepődtem meg de még ő is. Most komolyan ő apám új társa? Nem fogja túl élni. Gondoltam magamban.
-Emily te, hogy kerülsz ide?- kérdezte
-Henry, ő itt az apám.- mondtam ki halál nyugodtan a mondatot.
-Szia! Ray vagyok, te meg Henry?- szólalt meg apa
-Igen. De kicsoda maga? Mármint azon kívül hogy Emily apja.
-Figyelj ez itt egy rágó- mutatta meg a szuper rágót apa- ezt most beveszem.
Mikor bevette felfújta.Utána hirtelen Hős kapitánnyá változott.
Ennyi lenne az első rész remélem tetszett.