13.

472 15 0
                                    

(k/t)= kedvenc tiktokered ha nincs akkor találj ki valami nevet

Emma szemsz. :

-Szia Gooch. -köszöntem
-Szia. Hogy-hogy ilyen későn? -kérdezte
-Piperre vigyáztam. -válaszoltam
-Már várnak. -mondta
-Rendben.

-Helló! -köszöntem
-Szia! -köszöntek egyszerre. Itt az idő elmondani Henrynek hogy láttam a szobáját.
-Henry?
-Hm? -kérdezte
-Semmi. Csak szép a szobád. Tök jó képeid vannak. -láttam hogy erre kicsit elpirult
-Szerintem is. Tök szép rajta az a lány. -mondta
-Szerintem is. -értettem vele egyet
-Csak én nem értem miről van szó? -kérdezte apa
-Nyugi én sem értem. -válaszolta Schwoz
-Henry szob...... -kezdtem de Hen befogta a szám- hmmhmmmmmhhm
mmhm. -folytattam
-Mivan Henry szobájával? -kérdezte apa idegesen
-Semmi.  -válaszolta Henry úgy hogy még mindig a számon volt a keze. Csak most végre leszedtem,  mert azt hitte nem fogom elmondani.
-Henry szobája tele van a képeimmel! -kiáltottam gyorsan
-Ezt inkább rátok hagyom. -mondta apa
-Lehet két kérdésem? -kérdeztem mire bólintott -Mi a bajod Piperrel?  Velem tök jól el van.
-Szerencsés vagy. Elég kevés embert szeret. -válaszolta -És mi a 2. kérdés?
-Már megvolt a kettő. Az első az az volt hogy lehet két kérdésem.
-Emma. Ne. Miért vagy ilyen?
-Szép? Kedves? Bátor? Okos? -húztam a fejét
-Tökéletes. -mondta
-Valaki így születik pl. én. -válaszoltam

5 nap múlva

-Majd még találkozunk. -kiabáltam neki
-Oké. Szia! -köszönt el. Ma van az a nap hogy elkellett mennie Henrynek mert a szülei biztos aggódnak érte.

Félóra múlva Hen fel is hívott.
-Helló! -köszönt
-Szia! -szóltam bele a telefonba
-Piper honnan tudja hogy járunk? -kérdezte
-Bement a szobádba. -válaszoltam
-Basszus. Hát már anyáék is tudják. -mondta mire lesokkoltam
-Ne. Kinyirom Pipert. -jelentettem ki
-Figyelj. Szerintem már fölösleges titkolni. -mondta
-Rendben. -sóhajtottam
-Akkor szia! -köszönt el
-Szia! -mondtam és leraktam

Miután leraktam a telefont apa nyitott be a szobába.
-Mi a baj? -kérdezte aggódva
-Semmi. -csak a pasim huga elmondta a szüleinek hogy járunk (mármint a pasival). Tettem hozzág godolatban
-Akkor megnyugodtam. Henry haza ért már?
-Igen. -válaszoltam
-1 hét múlva suli. -figyelmeztetett
-Képzeld. Ahova Henry járt ott előbb kezdődött a suli. Én oda nem akarok menni. -jelentettem ki
-Nem is fogsz. -nyugtatott
-Megnyugodtam. -amint kimondtam a valaki lejött a lifttel. Hallani lehetett a sikítását. Mikor kimentünk a szobámból láttuk hogy Charlotte jött le.

-Szia. -köszöntem
-Utálom ezt a liftet. -jelentette ki -Sziasztok! -köszönt vissza
-Láttátok a híreket?? -kérdezte hirtelen apa
-Nem. -válaszoltuk egyszerre
-Gyertek nézzétek. -mondta és mi odamentünk
,,Nemrég eltűnt egy swellview-i lakos. A neve Henry Hart. Most ért haza így elmentünk megkérdezni hova tűnt. Most kapcsoljuk Angelinat."
,,Jó estét! Én Angelina White vagyok és itt állok az eltűnt fiú és szüleinek háza előtt. -mondta és becsengetett. Henry anyukája nyitotta ki az ajtót. -,,Jó estét én Angelina White vagyok riporter. A maguk fiához jöttem hogy feltegyek pár kérdést."
,,Jó estét! Én Siren Hart vagyok. Nyugottan jöjjön be. Szólok is a fiamnak. Henry jött egy riporter. Szertnének pár kérdést feltenni neked."
,,Megyek. Jó estét!" -jött le a lépcsőn

Már túl vannak a 3. kérdésen és Henry még nem lepleződött le. Most újra kérdez a nő.
,,És mi vagy ki miatt voltál ennyire erős hogy kiszabadultál?" -Hen kicsit füllentett. Azt mondta megkötözte egy firkáló de volt mellette egy zsebkés amivel elvágta a kötelet és most ért haza.
,,Egy lány miatt."
,,Ki a szerncsés lány? Ha szabad megtudnunk." -Kérlek Henry ne mond el. Gondoltam magamban
,,Nem hiszem hogy örülne neki ha elmondanám." -ezaz
,,Az aki vigyázott a lányomra mikor Henry nem volt itt" -szólt közbe Siren. Kösz Piper. Gondoltam.
,,Tényleg?"
,,Igen" -mondta Hen
,,Akkor mára én ennyi voltam. Vajon ki lehet a titokzatos lány? Aki szeretne tippelni megteheti. Mi nem állunk az útjába. Viszlát!" -köszönt el Angelina és apa kikapcsolta a TV-t.
-Nem tudom miről beszélt. -próbáltam védeni magam de nem sikerült
-Nyugi én nem az a fajta apa vagyok aki minden fiút eltilt előled. -nyugtatott
-Hány fokos lázad van? Várj kitalálom. 40. Eltaláltam? -kérdeztem de elröhögtük magunkat.

Henry szemsz.:

Most értem haza. Anyáék nagyon aggódtak értem. Elmondtam nekik egy kamu sztorit amit bevettek. El is akartak vinni orvoshoz hogy nincs-e valami bajom. Azután Piper beárult anyáéknak hogy Emma a barátnőm. Felhívtam és azt mondta bement Piper a szobámba. Utána meg jött egy Angelina White nevű riporter aki kérdezett tőlem pár dolgot. Neki is azt mondtam amit anyáéknak. A 4. kérdés pedig az volt hogy mi vagy ki miatt voltam annyira erős hogy kiszabadultam. Mármint lelkileg. Mivel ez nem történt meg ezért csak annyit mondtam hogy egy lány. Itt megkérdezte ki a szerencsés. Én nem mondtam el de anya azt mondta hogy az aki a távollétem alatt vigyázott Piperre. Ezt pedig tuti hogy Ray is látta úgyhogy a suliba majd jönnek a kérdések. Már így is híres vagyok. Bár akkor maszk van rajtam, de mindegy most csak rosszabb lett.

Amúgy 1 hét múlva suli. Ahova jártam ott előbb kezdődött és ezért utáltam. De most itthon vagyok és minden a régi. Vagyis majdnem minden. Mivel most nem nagyon akartam ezen agyalni elmentem fürödni, mert már 19:00 volt. Miután megfürödtem még nem tudtam elaludni és elkezdtem telefonozni.

Emma szemsz.:

Miután elmentem fürdeni még nem tudtam elaludni ezért megnéztem hátha van valaki elérhető WhatsApp-on. Szerncsétlenségemre senki nem volt elérhető. Inkább bekapcsoltam pár zenét. Az első pont a why mona- Wannabe erre a zenére van tiktokon egy tánc amit elkezdtem táncolni. Na igen, eléggé megszerettem ezt az alkalmazást. Mivel ez jött be, ezért úgy voltam vele hogy akkor már megcsinálom. 1 perc múlva jött a sok értesítés. Aztán megláttam hogy egy magyar bekövetett. Mivel megszerettem a magyarokat ezért visszakövettem. Megnéztem a videóit és nagyon jók voltak a neve @(k/t). Találtam nála magyar zenéket amiket megcsináltam. Volt néhány fail de nem baj. Mivel mire végeztem már nagyon késő volt ezért elmentem aludni.

Henry szemsz.:

Még mindig nem aludtam el. Nem tudtam mit csinálni és álmos sem voltam. Aztán eszembe jutott hogy Emma még régen mesélt valami tiktokról. Úgy voltam vele legalább nem unatkozom. Hát tényleg jó alkalmazás csak annyira bele lehet merülni hogy nem veszed észre mennyi az idő. Hát persze hogy egy kicsit sem aludtam. Egész éjjel fent voltam és most olyan álmos vagyok. Inkább elalszom legalább 1 órát tudok még aludni mert most van 7 óra.

Danger (Henry Hart fanfic.)//SZÜNETEL//Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang