Знаете ли кое е жалко
Това , че всеки път преди да качите снимка в инстаграм я качвате на стори и давате на всичките ви последователи да гласуват с Yes/No , за да сте сигурни , че ще се хареса на хората , защото не можете да решавате сами , защото се съобразявате с хорското мнение , защото заради "Какво ще кажат" не изразявате себе си . Жалко е , много е жалко как слушате хората и ставате един от всички тях , затворени в клетка , далеч от живота и собственото мнение . Живота ви минава гледайки в телефоните , поддържайки социалните мрежи и играейки игри . Не усещате колко много моменти губите , колко много часове, минути, секунди....хора.... Гадно , но вярно , за жалост. Преди два дни в часа по английски забелязах как от целия клас , само около 5-6 човека не използват телефона си .... Исках да говоря с една моя приятелка , тя блееше в телефона и уж ме слушаше . Аз и говорих , а единствения отговор който получавах беше "Мхм" , "Да" , "Добре" и тн. ...Гаднo нали? След това в голямото междучасие с една друга моя приятелка решихме да се позабавляваме . Зарязахме телефоните и играхме на дуел с кърпички , пяхме , гонихме се , пръскахме се и тн. , но телефона не влизаше в картинката . Това ще ни остане като момент , а не блеенето в инстаграм по цял ден ! Проваляте си живота и не го осъзнавате хора ! Превърнали сте се в роби на социалните мрежи , интернет пространството и хорското мнение . Забравили сте какво е да излезеш с приятели , без телефони , просто да отидете и да стоите в парка и да си говорите и смеете . Живеете в един измислен свят , ограничен до това колко последователи и харесвания имате , вие сте се превърнали в затворници , оковани за клюките , хранени с хорско мнение , поени с фалшиви усмивки , затворени в клетка , далеч от реалността , далеч от красотата на този свят , далеч от истинското , което за съжаление вече е малко , но това е друга тема . Оставете за малко телефона , изключете си звука , игнорирайте социалните мрежи , кажете си , че не ви пука , освободете се от целия този товар , излезте от клетката и полетете към красотата !