"Егоизъм - Егоизмът или още себичността е начин на поведение, който се обуславя от мисълта за собствената полза, изгода и защита на собствените интереси, като обикновено се характеризира с определена доза себелюбие.Себелюбие, поставяне на личните интереси пред интересите на другите."
.
.
.
Чували ли сте за "Чумата на 21 век" , ако не сте , това е егоизмът . Наистина има едни хора , които минават границите на егоизмът . До такава степен мислят за себе си и тяхното благо , че не ги интересува кой нараняват , кой счупват отвътре .... кой си тръгва... Не знам дали сте чували за такъв, но съществува и родителски егоизъм . Той се появява от липсата на думата НИЕ .Тази глава е посветена на него . Случвало ли ви се е или по-скоро попадали ли сте на случка тип "Алкохола , цигарите и моето благо , са по-важни от здравето и живота на жена ми и детето ми" , еми аз съм . Странно или не , здравето на детето беше в опасност , а бащата отиде и изхарчи 1/3 от парите за здравето на детето му за алкохол , цигари , здрънчо , сладко и тн. , като не сподели с никой дори 1 парченце от нещата . Не е всичко , когато стане дума за неговото здраве , всеки трябва да му слугува , да му носи всичко на готово , да бъде 24/7 там за благото и желанията му . Той отметна проблема на детето с фразата "нямам излишни пари за глупости", а след това отиде и си купи боклуци от магазина .
.
.
Не може един баща , кокто е наистина баща , да предпочита 300мл. мастика пред здравето на детето си , единственото му дете , което не може да замени , докато мастиката и с вода става , и с айрян и тн. , не е като да няма опций . Няма как да си представя този човек в очите мк , с тези си действия , да е някой , за който съм сигурна, че би се отзовал на помощ и би мислил за мен вмесно за него когато се наложи , и няма как да играе роля в живота ми на родителска фигура като бащата . Имам много дакажа , но няма да задълбочавам. Аз мисля че стана ясно какво искам да кажа но все пак , нека поясня :Ако живееш само за себе си, ти си излишен товар на земята. — Сократ