⬇️Няколко неща⬇️

34 6 2
                                    

" Никога хората няма да обичат, като животните " . Почвам главата с цитат, който е част от цялата тема . Хората са много лицемерни същества . Не е реално как винаги нараняваш този , който най-много обичаш , опитвайки се да го предпазиш .

Човека е устроен да се отбранява ,като го нападнат , но и не само тогава . Има едни хора , които са толкова наранявани , че вече каквото и да им кажеш включват защитен режим .... за жалост вече повечето са така...

Със всеки изминал ден се убеждавам колко много от нас предават приятелите си и не осъзнават какво губят ... Светът вече е такъв , че не трябва да се доверяваш на никой , нито да показваш уязвимост пред никой , защото ще те използват срещу теб самия . Тъжно е как се запознаваш с някой , доверяваш му се , споделяш му , плачеш на рамото му , а накрая не си казвате здравей по улицата . Изменно нещо сме ние повечето напоследък ... Ставаш ,отваряш гардероба и си избираш с каква маска да си днес : усмихната , тъжна , ядосана и тн. и я слагаш . А няма ли нещо реално ?! Няма ли нещо истинско , на което да се насладиш истински . Например поне веднъж любовта ви на Св.Валентин да не е само тогава ?! Или може би да не предадете поне един човек от всички около вас ?! Такива създания сме ние вече , че направо може да се отвратим от поведениета на някой наши сънародници , познати или приятели... Нямам идея как може животните да са толкова чисти същества , с толкова искрена и незамърсена любов , толкова вярна . Изобщо не проумявам как може да са "най-добрия приятел на човека" когато са толкова различни .

Хора да кажа , че не се отнася за всички , просто вече има прекалено много такива хора и реших да споделя !🤗❤

РеалностTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang