😡Злобата😡

23 4 0
                                    

"Човешката злоба , няма край !"
Не знам дали това ще е точно глава , но ще разкажа накратко една история , а след това ще кажа каквото имам .
Вчера докато си цъках в инстаграма и случайно отворих стори на човек , който много не харесвам , но това не е важно. Та в конкретното стори едно момче обсъжда режисьор и продуцент , снимал е и още снима клиповете на известни бг изпълнители , почнал от нищо и стигнал до тук . В конкретното стори това момче обиждале режисьора че е мишка , нищожество , как без майка му и баща му е нищо , четеше му морал какъв трябва да бъде и тн.

Обаче конкретния човек  , който обиждаше режисьора , всъщност е момче на 15 , с богато семейство , снима се гол , снима се докато се къпе и не пропуска да се пофука или похвали колко много пари има или какво са му купили . Не ми влиза в главата как има такива хора . Къде си тръгнал да четеш морал и ценнисти на човек постигнал толкова много сам , а ти само се чудиш колко компютъра и монитора още да си купиш или каква глезотийка да имаш . Най-малкото е че щом се снимаш гол , не би трябвало да имаш достойнството да говориш за морал . А най-странното , е че постоянно казва как никога не трябва да се фукаме с парите си , а той не пропуска ден в който да не качи стори от новото си яке за 1200лв или обувките за 600лв , а и да не забравяме да споменем "пачката" от пари която всеки ден се качва.

Нима парите или якето от 1200лв ще те направи по готин ?! До тук ли стигнахме , парите да определят , че човек е готин и да се плюе върху тези с по-малкото възможности ?!!

РеалностWhere stories live. Discover now