8.

291 15 0
                                    

Szerda, 9óra
A Te lakásod
A Te szemszöged

Éppen reggeliztünk Jaehyunnal, mikor eszembe jutott valami.
-El kellene mennünk a rendőrségre.
-Micsoda? Nem megyünk mi sehova. - mondta
-Miért nem? Konkrétan megzsaroltak, megvertek, és halálosan megfenyegettek.
-Odaadjuk a pénzt, és békén fognak hagyni.
-Valamiért az az érzésem, hogy nem fognak békén hagyni. Megölted a testvérét, tudom hogy nem direkt, de biztos hogy meg akarja bosszulni, és nem hiszem hogy addig lenyugodna.
-De...
-Nincs de. Elmegyünk délelőtt.
-És mi lesz a pénzzel?
-Van egy ötletem.

Időugrás, Szerda, 11:30
Rendőrkapitányság
A Te szemszöged

Már elmondtunk mindent a rendőröknek, mikor eszembe jutott valami.
-Uram, nekem lenne egy ötletem.
-Mondja, hölgyem.
-Mikor odaadjuk a pénzt, maguk ott lehetnének, és lekapcsolhatnák őket.
-És a pénze sem bánná.
-Pontosan.
-Ez egy nagyon jó ötlet. Mikor kell találkozniuk?
-Ma este 6 órakor, a Jersey Kávézónál.
-Rendben, akkor szépen csapdát állítunk a mocskoknak. Maga pedig, Mr. Jung, nem fogja ennyivel megúszni. Bár ha van egy jó ügyvédje, akkor enyhe büntetéssel elengedik.
-Nagyon köszönjük. - búcsúztam a rendőrtől.
-Nagyon szívesen, de akkor legyenek a kávézónál fél 6kor.
-Rendben, viszlát!
-Viszlát.

Szerda, 12óra
A Te lakásod
Jaehyun szemszöge

Éppen ebédeltünk, mikor megcsörrent Y/N telefonja. Viszont nem ment érte.
-Nem veszed fel? - kérdeztem
-Nem, majd visszahívom. Most veled akarok lenni. Nem érdekel más. - istenem, hogy lehet valaki ilyen tökéletes??
-Rendben. - mondtam, miközben megfogtam a kezét. Olyan pici és puha keze van.
-Y/N
-Igen?
-Nagyon félek. Mi van ha rájönnek a csapdára? Mi van ha lebukunk? Mi van ha nem érnek oda időben a rendőrök? És ha valami bajod esik? Nem tehetlek ki ennek.
-Figyelj. Nagyon szívesen segítek, és nem lesz semmi baj. Minden a terv szerint fog alakulni, és lecsukják azokat a barmokat egy életre. De te ne ezen aggódj. Neked most egy jó ügyvédre van szükséged.
-Igaz. Csak az a baj, hogy nem nagyon ismerek egy ügyvédet sem.
-Apukámnak volt egy ügyvéd barátja, ő rengeteg embert mentett meg a börtöntől, szerintem neked is tud majd segíteni.
-Oh istenem, Y/N, mi a francot csinálnék én nélküled? - mondtam, miközben felálltam a székemről és odasétáltam mellé.
-Hát én sem tudom. - mondta kuncogva
-Y/N, szerintem én beléd szerettem.
-Fejezd be. - mondta, és elfordította a fejét hogy ne lássam hogy elpirult.
-Nem. Szeretlek te angyal.
-Én is szeretlek. - mondta nagyon halkan, de én hallottam. Ettől a mondatától nagyon boldog lettem. Végre megtaláltam azt a lányt, akiért tűzbe tenném a kezem. Rámosolyogtam, megöleltem, közben felemeltem, és párszor megforgattam a levegőben. Ő pedig nevetett azzal az édes nevetésével. Mikor letettem, a kezembe fogtam az arcát, és ajkaimat az övére tapasztottam.

A Te szemszöged

Meglepődtem, mikor Jaehyun megcsókolt, de túl jó volt ahhoz, hogy ne viszonozzam. Már tuti csókolóztunk egy pár perce, mikor picit megütögette a combom, ezzel jelezve, hogy ugorjak fel.

♡ Angel | NCT Jaehyun ♡ (COMPLETED)Where stories live. Discover now