11.

224 11 0
                                    

Szombat, 13óra
Han folyó
A Te szemszöged

Tegnap még egyszer keresett Jaebum, azzal, hogy találkozzunk. Úgyhogy most itt vagyunk a Han folyónál. Jaehyun is eljött, csak hogy ne történjen semmi baj. Fogalmam sincs, hogy Jaebum mit akarhat, de kíváncsivá tett tegnap. Az egyik padon ülünk, mikor meglátok közeledni a sétányon egy ismerős alakot. Ez valószínüleg Jaebum lesz. Mikor odaért hozzánk, felálltam a padról, és köszöntünk egymásnak.
-Szia Y/n, rég találkoztunk! - mondta mosolyogva, de én nem értettem hogy mire ez a nagy öröm.
-Szia Jaebum.
-És megtudhatom, hogy ő ki? - mondta, miközben Jaehyunra nézett.
-Jaehyun, a barátja. - állt fel Jaehyun is a padról.
-Értem. Y/n, egy nagyon fontos dolgot kell megbeszélnünk. Négy szem közt. - mondta, ahogy Jaehyunra nézett.
-Nem lesz semmi baj. - mondtam halkan Jaehyunnak.
-Rendben. Itt várlak. - mondta, de látszott rajta, hogy dühíti hogy nem hallhatja amiről beszélni fogunk. Egy puszit nyomtam az arcára, és lassan elindultam Jaebummal a sétányon.

Jaehyun szemszöge

Elmentek. Vajon mit akarhat tőle az exe? De ha egy ujjal hozzá mer érni, akkor csúnya dolgot csinálok vele. Az én angyalomhoz csak én érhetek. Már eltelt vagy 5 perc, lassan sétáltak, szóval még mindig tisztán láttam őket. Egyszer csak az veszem észre, hogy a srác térdre borul Y/n előtt, lehajtja a fejét, és sírni kezd. Bizonyára nem akarja felfogni, hogy Y/n hozzám tartozik. Szomorú. Még 5 percel később visszaértek, elbúcsúztunk egymástól, majd hazaindultunk.
-Na megtudhatom hogy mit akart?
-Volt egy közös osztálytársunk, akibe évek óta bele volt zúgva. Mikor szakítottunk, Jaebum vele jött össze. Távkapcsolatban éltek, mert Jaebum máshol élt. Most hogy visszaköltözött, szeretett volna vele rendesen együtt lenni. Viszont már vagy egy hónapja nem beszéltek, ezért Jaebum nem tudta, hogy a lány meghalt. Az ő temetésén voltunk két hete. Emlékszel?
-Persze, emlékszem. Jézusom, ez borzasztó. Na jó, most megsajnáltam.
-Hát ő azzal már nem sokra megy. Szegény teljesen ki van borulva. Fogalma sem volt hogy hol keresse a lányt. Ezért hívott engem, mert én mindig jóban voltam vele. Tudod mit, váltsunk témát. Mióta vagy te ilyen féltékeny más srácokra?
-Mi? Én? Féltékeny? Hagyjál már.
-ááá, nem, te egyáltalán nem. Még a vak is látta, hogy majd felrobbant a fejed a dühtől. De nagyon jó tudod, hogy ez miatt nem kell aggódnod.
-Tudom, csak, féltettelek. Nem ismerem a srácot.
-Megértem, de tudok magamra vigyázni.
-Azt tudom, de akkor is. - próbáltam mentegetőzni, de nem nagyon sikerült. A szemem sarkából láttam, hogy Y/n elmosolyodott, és az arcomra nyomott egy puszit, amire én elpirultam.
-Azta. Ennyi hónap után még mindig zavarba tudlak hozni. - mondta, csak hogy piszkáljon.

Szombat, 14óra
A Te lakásod
A Te szemszöged

Éppen filmet néztünk, mikor Jaehyun felém fordult, és elkezdett beszélni.
-Y/n.
-Igen?
-Holnap valentin nap.
-Igen? És? - kérdeztem, remélve hogy ő nem túlságosan ünnepli ezt a napot, mert én ki nem állhatom ezt a sok csicsát ezzel a nappal.
-És? Ennyire nem izgat a valentin nap?
-Hát, az igazat megvallva nem igazán.
-Nem baj. Tetszeni fog.
-Micsoda?
-Majd meglátod. - nagyon jól tudtam hogy nem a valentin nap miatt van így bezsongva, hanem a szülinapja miatt. Mert hogy valentin napon született. My Valentine Boy ♡

♡ Angel | NCT Jaehyun ♡ (COMPLETED)Where stories live. Discover now