Vasárnap, 08:30
A Te lakásod
A Te szemszögedReggel arra ébredtem, hogy nincs mellettem Jaehyun. Mikor felültem az ágyon, megéreztem egy finom illatot. Észrevettem, hogy az ágytól egy rózsaszirmokból lévő kis csík halad ki, egészen a konyha felé. Elindultam csendben a konyhába, és mikor megálltam az ajtófélfánál, megláttam egy póló nélküli (author note: aaaaaa no shirt jaehyun plz) Jaehyunt, aki éppen amerikai palacsintát készített. Istenem, tényleg nem érdemlem meg a srácot. Halkan mögé osontam, és kicsit megcsíptem az oldalát. Kicsit felugrott ijedtében.
-Jézus mária, Y/n, a szívbajt hozod rám - mondta miközben felém fordult.
-Neked is jó reggelt - mondtam kuncogva az ijedt arcán. Közelebb jött, kezeit a derekamra tette, és megcsókolt.
-Boldog valentin napot, angyalom. - suttogta
-Neked meg boldog szülinapot. - suttogtam vissza, ahogy a szemébe néztem, miközben összeértek a homlokaink.
-Köszönöm.
-Várj! Van valamim neked!
-Ugye tudod, hogy semmi nem múlik azon, hogy veszel e ajándékot, vagy nem. És különben se vesztegesd rám a pénzed.
-Rád bármit elvesztegetnék. - mondtam ahogy visszajöttem a szobába egy kis dobozzal. -Bontsd ki. - elkezdte bontogatni a dobozt, és mikor teljesen kicsomagolta, talált benne két repülőjegyet Párizsba a nyárra.
-Úristen, köszönöm - mondta mosolyogva, miközben felkapott, és elkezdte puszilgatni az arcom.
-Nagyon...szivesen - próbáltam mondani, miközben összenyomta az arcom.
-Július? Akkor leszünk egy évesek. - mondta miközben a jegyeket fürkészte.
-Igen.
-Nagyon szeretlek. Sőt, nem is. Imádlak.
-Mennyire?
-Azt lehetetlen megmutatni. - mondta miközben egy puszit nyomott az orromra.
-És, mit szeretnél majd megnézni Párizsban? - kérdeztem
-Az Eiffel tornyot mindenféleképpen. A Louvre-ba is bemehetünk...
-Tünk?
-Igen, jössz velem.
-Oh, tényleg?
-Hát nem nekünk, kettőnknek vetted a jegyeket?
-Nem, azt hittem hogy mással akarsz menni.
-Oh, de ki butus vagy. Hát ki mással mennék a szerelem fővárosába, mint életem szerelmével.
-Akkor jó. - mondtam, miközben megöleltem.