9.

282 13 0
                                    

Szerda, 12óra
A Te lakásod
A Te szemszöged

A lábaim a dereka köré fontam, a csókot meg nem szakítva, és elindultunk a hálószoba felé. Bent lefektetett az ágyra, és elindult lefelé. A nyakam kezdte csókolgatni, néhol meg is szívta kicsit, piros és lila foltokat hagyva. Fentebb emelkedett, hogy megcsodálja "munkáját"
-Huh, ennek nem biztos, hogy örülni fogsz.
-Ugye nem
-De - kuncogott. Aztán vissza lehajolt, és egyre lentebb ment. Kicsit megemelte a csípőm, hogy le tudja venni a nadrágom. Majd nem sokkal később már mindketten fehérneműben voltunk.
Innentől pedig már mindenki tudja, hogy mi történt. 😏😉

Időugrás, Szerda, 17óra
A Te lakásod
Jaehyun szemszöge

Felébredtem Y/N mellett. Felnéztem az órára, 17óra. Megpróbáltam ébresztgetni.
-Y/N, angyalom, ébredj, mennünk kell. Fél óra múlva a kávézónál kell lennünk.
-Hmmm, rendben. - mondta nyűgösen.
Felöltöztünk, kicsit rendbe tettünk magunkat, majd elindultunk a kávézó felé.

Szerda, 17:30
A kávézónál
Jaehyun szemszöge

-Akkor minden világos? - kérdezte a rendőr.
-Igen - mondta Y/N. Hogy bír még ilyen helyzetben ilyen magabiztos lenni? Igazi vagány csaj. Nagyon tetszik. Egyszerre csak azt vettem észre, hogy Y/N csettint a szemem előtt.
-Jaehyun, Jaehyun?
- Jaa...izé....micsoda?
-Minden rendben?
-Ja, persze, csak elmerültem a gondolataimban.
-Min gondolkodtál?
-Rajtad. - mikor kimondtam, elnézett, de még így is láttam hogy elpirult.

Szerda, 18óra
A kávézónál
A Te szemszöged

Eljött az este. Látom Jaehyun-on hogy nagyon izgul. Próbálom magam nyugodtnak mutatni, de legbelül nagyon félek. Itt ülünk az egyik asztalnál, és a "vendégeinket" várjuk. Egyszer csak egy 5 tagú, fekete ruhás banda elhalad a kirakat előtt. Bejönnek, mi felállunk, és egyből a hátsóajtó felé vesszük az irányt.
-Na? Hol a pénzem? - szólalt meg Hyunmae
-Itt van. - mondtam, és a kezébe nyomtam a papírral teli papírzacskót. Kinyitotta és meglátta, hogy nincs benne csak papír.
-Mi a....ne próbáljatok átverni. - viszont ennél a mondatnál minden irányból rendőrök vették őket körül, megbilincselték őket.
-Mondtam, hogy nem ússzátok meg. - mondtam Hyunmae-nek, miközben beültették a rendőrautóba.

♡ Angel | NCT Jaehyun ♡ (COMPLETED)Where stories live. Discover now