2.rész✡A vadászat folytatódik✡

291 12 3
                                    

Miután John Winchester nyomába eredtem,elkezdtem egy naplót vezetni arrol hogy melyik nap milyen lénnyel kerültem szembe és egy füzetet amiben a lények leírását vezettem.
Már 4-dik napja keresem az embert,de hiába akadtam a nyomára ha nem vagyok előtte legalább egy lépéssel.
A Wonde küldetés során,Wonde Wier
volt a megbízóm,nem kért sokat,csak
annyit,hogy találjam meg a fiát,aki
eltűnt a tóparton.

A tóparton eltűnt...Ez fura.Le kellene mennem hogy ellenőrizzem a vizet..-mondtam magamban a laptop előtt abbahagyva a cikkek olvasását.

Eltűnt Wonde Greeole!
A 29 éves nő eltűnését a rendőrség
nem tudja semmivel sem magyarázni.
Egy "szemtanú" azt állítja hogy ő
látta a nőt utoljára élve.
Azt  mondta hogy látott egy nőt belesétálni a tóba,de nem látta kijönni a vízböl.

-Lehet hogy Ms.Greeole az aki eltüntette Mr.Wonde lányát?Talán lehúzta a víz alá?-kezdtem el feltenni
magamnak a kérdéseket,ahogy a cikket olvastam.

Felkeltem a hálózsákbol,és a laptopot
összecsukva elindultam felvenni a bőrkabátomat.Tudtam hogy nem jó
ötlet egyedül menni a tóhoz ha
Ms.Greeole szelleme uralja a tó vizét..
A tó felé haladva megállított engem
egy idős férfi.

-Kishölgy..Ne menjen a tóhoz Greeole
nem szereti az idegeneket..És azt sem
ha bárki odamegy..Wier lánya Wendy
is azért tűnt el mert a tóparthoz ment
és zaklatta Greeole szellemének
nyugalmát.

-Uram..Ha szabad feltennem ezeket a
kérdéseket szeretném tudni hogy
maga ki volt Ms.Greeole számára és
egy sejtésem szerint a falu a tóbol
nyeri a mindennapi vízellátást,ez igaz?-tettem fel a kérdéseimet az idősnek.

-Én és Gree szerelmesek voltunk egymásba.De Gree apja hozzá akarta adni az akkori bankigazgató foához. Gree ezért sétált a halálba.És jól tudja a kishölgy.A falu a tó vizét használja a mindennapokban.

Ekkor az öreg eltűnt.Tudatosult bennem hogy egy szellem beszélt hozzám.Visszasiettem ahogy csak tudtam Wendy apjához.

-Mr.Wier!!Mit találtak hogy tudták
Ms.Wendy eltűnt?!?!-kiáltottam oda.

-A gyürűt amit a család női tagjai között öröklődött..-válaszolta nekem rögtön.

-Megnézhetném a gyűrűt??-kérdeztem remélve az igen választ.

Mint reményeim szerint a megbízó igent mondott.Mondtam neki hogy a lánya érdekében,Ms.Greeole szellemének békében kell nyugodnia.
Minden simán ment,addig ameddig a víz el nem kezdett beszivárogni a házba..Tudtam hogy a szellem nem tolerálja hogy el akarom pusztítani.

-Ms.Greeole..Esetleg magánál szeretné
tartani a gyűrűt?

Ms.Greeole szelleme csak közelebb lépett hozzám,lába nyomában a víz terjedt.Felém nyujtotta a kezét,miközben a víz körbevett engem.Ezt úgy éreztem hogy nagyon is igent jelent.A nőnek a kezébe raktam a gyűrűt,a víz visszahúzódott, és a szellem eltűnt.A falusiak mindent megköszöntek,én pedig beszállva a furgonba kihajtottam az erdőig,de nagy meglepetésemre egy ismerős autó jött velem szembe,a fekete impala,Dean és Sam ült benne.
Mindketten hirtelen lefékeztünk,majd én és Dean kiszálltunk a kocsikbol.

-Te hogy kerülsz ide?!-támadott le rögtön Dean.

-Én is örülök hogy újra látlak..-tettem körösztbe a kezeimet.-Amúgy a kérdésedre válaszolva megtiztítottam a falut egy szellemtöl.

Odaát-A sors keze ♤Dean♤Место, где живут истории. Откройте их для себя