Als je nix meer van dit boek snapt, Same lol. Maar dr is een samenvatting!! En ik denk dat t niet zo veel uitmaakt als je t niet snapt. Ik zal t minder ingewikkeld maken in de toekomst denk ik. Als ik dr nog mee door ga. Moet ik t afmaken??
Guys, we hebben de 10k binnen gesleept! Echt heel erg bedankt lieve lezertjes XXX en veel leesplezier verder!
Update: Inmiddels al de 13k lol gaat echt snel.
Update: 20k omg guysOké haha 39k...
Dit hoofdstuk was nog niet af Vgm, maar ik had t geschreven voordat ik wattpad had verwaarloosd en daarna verwijderd lol. Ik heb t net weer gedownload dus ik publiceer t maar lol.Pov. Berend
Ik rem zo hard als ik kan en duw de autodeur voor Klaas open. Maar voordat hij naar binnen kan stappen werp ik twee rechthoekige vellen naar buiten.
'Plak ze op de nummerplaten!' roep ik en Klaas luistert als een hondje.
Twee seconden later ploft hij op de stoel naast me en ik scheur weg.
'Waar staat je auto?' vraag ik aan Klaas, die even op adem miet komen voordat hij antwoord.
'Die groene?'
'Ja.'
'Die is toch niets meer waard,' mompelt hij een beetje getreurd.
'Misschien kunnen we hem later nog ophalen,' stel ik voor.
Klaas haalt zijn schouders op. 'Misschien.'Ik zet de auto in een steegje waar toch nooit iemand komt en we stappen uit. Ik haal de vellen weer van de nummerplaten af en via de andere kant lopen we het steegje weer uit. We komen aan bij een winkelstraatje. Zo een waar je soms even moet checken of je telefoon nog wel in je zak zit.
'Als we vanaf hier vlug naar huis lopen zullen ze ons nooit vinden,' vertel in terwijl ik door de chaos heen kijk of we toch niet van een afstandje bekeken worden.
Klaas zucht als hij mijn alerte houding opmerkt. 'Dit zou toch niet nodig moeten zijn.'
Ik kijk hem vragend aan.
'We zouden Sue zoeken en voor haar veiligheid zouden we de politie niet op de hoogte stellen, maar...'
Ik onderbreek hem. 'Er is geen maar.'
Even legt Klaas zijn hoofd in zijn handpalm.
'Kom op Berend! Doen niet zo f*cking naïef!'
Ik schrik van zijn woede.
'Denk na!' vervolgt hij. 'De politie is al lang betrokken! En niet alleen de politie! We zitten midden in een criminele jongerenbende!'
'Criminele jongerenbende...,' herhaal ik compleet in de war. Klaas komt dichter bij me staan.
'Er zijn meer mensen bij betrokken.' Hij brengt zijn lippen nog dichter bij mijn oor. 'Meer dan je denkt.'Ineens zijn mijn ogen van glas en terwijl ze schitteren in de zon staan ze emotieloos Klaas' kant op. Ik knipper een paar keer om het glas terug te veranderen en leg mijn hand op Klaas' rug. 'Dan kunnen we hier niet langer meer blijven.'
Met stevige passen neem ik Klaas mee door de steegjes en straten. Alles en iedereen lijkt mijn kant op gedraaid. Ogen, muren. En zelfs de oren van de honden lijken zich op ons te focussen.
'Sneller,' wisper in naar Klaas, die zenuwachtig begint te worden van mijn haast.We stoppen voor een andere auto, deze keer niet met beplakte nummerborden. Ik trek een deur open en nadat Klaas is ingestapt ga ik zelf ook zitten.
'Naar mijn huis.'Kennelijk is was mijn cover niet volgens de WattPad richtlijnen ofzo want hij is verdwenen... Geen idee wat ik nu als cover ga doen. Ik ben wel benieuwd, wat zien jullie?? Miss doe ik binnenkort wel een nieuwe cover ofzo.
Verder, ik ga denk ik een nieuw boek beginnen. Ik hoop m dan wat vlotter te schrijven en ook daadwerkelijk uit te schrijven lol. Ik laat t nog wel weten wnr hij dr is.
<3<3<3
JE LEEST
Zó fout
Teen FictionLekkere boys. Dat is het enige waar het nog om gaat. Daar zal ik alles voor doen... Sue, een 17 jarige meid in het laatste jaar van het vwo. Ze woont met haar lieve moeder en stiefvader. Alles gaat goed totdat moeder plotseling sterft aan een ernsti...