4

54.2K 1.7K 226
                                    

Ömer " ee söyle bakalım sarı civciv beni izlemeyi seviyor musun"dedi 
😋😋😋😋😋

Gamzedeki ufak bir bakış bir kıpırtıyı bekliyordu Ömer ..

Gamze korkudan ve panikten ne  yapacağını şaşırmıştı .

Elindeki deftere bir şeyler yazmak için kaldırdığın da deftere bakakaldı  ne yazmalıydı ki?

Ömer sari civcivini izliyordu ama kızın yaptığı tek şey defterine bakmaktı.

Bu da gösteriyordu  sarı civcivi köşeye sıkışmıştı.

Ömer daha da yaklaşıp  vücudunu sari civciv'e yasladı.

Gözlerini sevdiğinin yeşillerine dikti.
Kalbinin sesini dinledi.
Kalbi nasıl da hızlı atıyordu.

Sari civciv'i ilk kez  konağa geldiğin de başını , kaldırdığında gözleri gözlerine değdiğin ilk anda atmaya başlamıştı  kalbi ve ne zaman yaklaşsa  Sari civciv'ini düşünse kalbi böyle çarpıyordu.

Ömer dudaklarını Gamzenin dudağına yaklaştırıp" her zaman böyle yakinim da ol , sakın uzaklaşma başkası söz konusu bile olamaz" dedi sesinde huzur akıyordu.

Gamze ne yapacagini şaşırdı. Duyduklarina inanamayip Ömer Ağasının gözlerine bakti , gerçekten yakınında olmasini mi istyordu ağası?

Ne demeliydi ağasına?

Neden kalbi hızlanmıştı?

Ağası seviyor muydu kendisini?

Kendisi gibi dilsiz birine neden ağası sevsin ki dedi içinden..

Gözleri doldu Gamze'nin bir anda sevinip bir anda üzülmek  bu kadar kolay mıydı?

Ömer  sevdiği kizin gözlerindeki pariltiyi gördü sonra birden gözleri dolunca onun da kendisini sevindiğini düşündü.

Ömer anlından öpüp Sari civciv'in den uzaklaştı.

Ömer " gömleğimi sen ilikler misin sari civciv " dediğin de Gamze girdigi buhrandan çıktı.

Sonra hizla başını sallayip Ağasının gömleğinin düğmelerini tek tek iliklemeye başladı.

İşi bittiğinde  hüzünlü gözlerle inceledi , bu kadar yakışıklı olmasi haksizlikti herşeyi vardi ; Ağaydı bir de buraların en yakışıklı ve karizmatiğiydi.

Çevredeki kizlardan az duymamıştı .
Ömer Ağasının yakışıklılığını ama yakından görünce anlatiklarindan daha az olduğunu ister istemez düşünüyordu.

Gamze'ye göre bir tek Ömer Ağası vardı digerleriyle kiyaslanamazdi bile..

Ömer ile Gamze karşılıklı bakişiyorlardi .

Kalpleri gümbür gümbür atıyordu.

Kapinin tıklanmasi ile birbirlerinden gözlerini ayırdılar .

İçeri Ali girip" e abi hazirsan geç kalmayasin " dedi gülerek...

Ömer " hazirim hazirim Gamze sen valizi düzersin sonra odada uyu ben gelene kadar  sari civciv" diyip göz kırptı ve odadan cikti.

Ali şaşkınlıkla abisi ve Gamze'ye bakti . Abisi yeni evliler gibi davraniyordu Gamze de utanıp başını eğmişti içinden- hayirlisi -diyip geçti ve abisinin yanina gitti.

Gamze Ağasının dedikleriyle utanmıştı hem de Ali Ağasının yanında da ..

Yeni evliler gibi....

Dilsiz Konak ( Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin